podlist.gr

Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding

Στο 183o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding», μιλάμε για το στοιχείο που δεν περιγράφεται σε κανένα brand manual, αλλά καθορίζει την επιτυχία κάθε επιχείρησης: την εμπιστοσύνη.

Γιατί τα brands δεν χτίζονται μόνο πάνω στην αισθητική,τη διαφοροποίηση ή την αυθεντικότητα, αλλά πάνω στη συνέπεια, την ποιότητα και την αξιοπιστία.

Η εμπιστοσύνη είναι εκείνη που κάνει τους πελάτες να επιστρέφουν, που μετατρέπει την πρώτη αγορά σε σχέση, και που κάνει ένα όνομα να αποκτά πραγματικό νόημα.

Ένα podcast για τον πιο ουσιαστικό —και συχνάπαραγνωρισμένο— άγραφο κανόνα του branding: την ικανότητα ενός brand να κρατά τις υποσχέσεις του και να εμπνέει σιγουριά, κάθε μέρα.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/branding-e3au0q0

Περισσότερα επεισόδια

Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...

Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει

Στο 181ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει», συζητάμε για τις micromoments — τις μικρές εκείνες στιγμές που όμως καθορίζουν μεγάλες αποφάσεις αγοράς. Πότε και πώς ψάχνει ο πελάτης σας για πληροφορίες; Τι κάνει όταν θέλει να μάθει, να πάει, να κάνει ή να αγοράσει; Και το πιο σημαντικό: πού βρίσκεστε εσείς εκείνη τη...

Μάρκετινγκ στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα

Στο 180ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Marketing στη Generation Z – άλλη γενιά, άλλη γλώσσα», συζητάμε για τη δύναμη της κατανόησης μιας γενιάς που μεγάλωσε μέσα στην αβεβαιότητα, την τεχνολογία και τον υπερκορεσμό πληροφορίας.Αν δεν ανήκετε στη Generation Z — και γι’ αυτό ακριβώς δυσκολεύεστε να την αποκωδικοποιήσετε. Πρόκειται για τη γενιά που έμαθε...