podlist.gr

109: Πώς σαμποτάρεις την καριέρα σου χωρίς να το καταλαβαίνεις

Δουλεύεις πολύ, λες ναι σε όλα, δεν ζητάς αυτό που αξίζεις - και το λες «ευσυνειδησία». Κι αν δεν είναι;

Σε αυτό το επεισόδιο μιλάμε για τον εσωτερικό κριτή στον χώρο εργασίας: πώς εκδηλώνεται σε 4 συγκεκριμένα μοτίβα (people-pleasing, σιωπή σε meetings, υπερεργασία, εξάντληση χωρίς λόγο) και γιατί οι γυναίκες επηρεάζονται δυσανάλογα.

Βασίζεται σε έρευνα των Gilbert, Kross, Edmondson (Project Aristotle) και Breines & Chen.


📥 Δωρεάν checklist & journaling prompts: https://phyllisgabriel.kit.com/inner-critic-checklist


🎓 Growth Academy: phyllisgabriel.com/growth-academy


💡 Αναλυτικές σημειώσεις και βιβλιογραφία: https://phyllisgabriel.com/ep109-inner-critic-at-work/


Συνδέσου μαζί μου:


🔔 YouTube: https://www.youtube.com/@phyllisophies


📧 Newsletter: https://phyllisophies.gr/hi


📱 Instagram: https://instagram.com/phyllisophies


✒️ LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/phyllisgabriel/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/phyllisophies/episodes/109-e3ijcqd

Περισσότερα επεισόδια

113: Από πότε προσπαθείς μόνη/ος σου;

Αν ήμουν η coach σου, θα σου έλεγα αυτά τα 4 πράγματα. Χωρίς ονόματα και case studies. Αν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε κάτι από αυτά, αυτό είναι το σημάδι που χρειάζεσαι για να προβληματιστείς.Σε αυτό το επεισόδιο δεν εξηγώ, κάνω ερωτήσεις:Γιατί δεν χρειάζεται να τα καταφέρεις μόνη σου, γιατί η αναβλητικότητα συχνά είναι κάτι άλλο από αυτό που νομίζεις, γιατί η ετοιμότητα έρχεται μετά τη...

112: Γιατί μαθαίνουμε να μικραίνουμε - και πώς αρχίζεις να το βλέπεις

Ζητάς συγγνώμη που μίλησες. Που πήρες χώρο. Που υπάρχεις. Αυτό δεν είναι ευγένεια - είναι ένα πρόγραμμα που έμαθες χωρίς να το ξέρεις.Σε αυτό το επεισόδιο βλέπουμε πώς αποκτήσαμε τον κανόνα του «μην πιάνεις χώρο», τι συμβαίνει εσωτερικά όταν τον εκτελούμε αυτόματα, και πώς αρχίζεις να τον βλέπεις - χωρίς να χρειαστεί να τον σπάσεις αμέσως.Βασισμένο στην έρευνα των Gilbert, Kross και Neff.▸ Το...

Υ.Γ.: Μια σκέψη από το σημερινό μου journaling

Σήμερα το πρωί, γράφοντας στο journal μου, σκέφτηκα κάτι που δεν μπορούσα να μη μοιραστώ. Όλοι μιλάνε για αποδοχή - αποδέξου αυτό που είναι. Αλλά τι γίνεται αν δεν έχεις αποδεχτεί πρώτα αυτό που είσαι; Αυτό είναι ένα Υ.Γ. - μια σύντομη σκέψη ανάμεσα στα επεισόδια, μόνο για σένα.Αν θέλεις να μοιραστείς μαζί μου τη σκέψη μου, θα με βρεις εδώ:Ή με ένα email στο [email protected]Κι αν θέλεις...