podlist.gr

Φυλλισοφίες
Φυλλισοφίες

Επιστροφή στην Ουσία

Τα τελευταία χρόνια έχω δημιουργήσει πολλά - newsletter, courses, podcast, workshops. Όλα με νόημα, όλα από αγάπη για τη δουλειά και την κοινότητα που χτίζουμε μαζί. Αλλά κάπου στη διαδρομή, κάτι χάθηκε: η απλότητα.

Σε αυτό το επεισόδιο, μοιράζομαι μια σημαντική αλλαγή που έρχεται. Όχι γιατί "κάτι δεν πήγαινε καλά", αλλά γιατί υπάρχει καλύτερος τρόπος - πιο σαφής, πιο εστιασμένος, πιο ουσιαστικός.

Από εδώ και πέρα, όλα θα λειτουργούν γύρω από δύο πυλώνες:

  • Το podcast = Επίγνωση. Εδώ συζητάμε, αμφισβητούμε, ανοίγουμε το μυαλό μας.
  • Το Growth Academy+ = Δράση. Εκεί παίρνουμε όσα συζητήσαμε και τα μετατρέπουμε σε πρακτικά εργαλεία, templates, συστήματα.

Γιατί το "γιατί" από μόνο του δεν φτάνει. Χρειάζεται και το "πώς". Και το "πώς" χρειάζεται δομή, επανάληψη, υποστήριξη.

Αυτό που άλλαξα εγώ στη δουλειά μου, μπορείς να το αλλάξεις και εσύ στη ζωή σου: Σταματάς. Παρατηρείς. Ρωτάς "τι πραγματικά έχει σημασία;". Και χτίζεις γύρω από αυτό.

Καλώς ήρθες στις νέες Φυλλισοφίες. Πιο ξεκάθαρες, πιο εστιασμένες, πιο ουσιαστικές.

Υπάρχει καλύτερος τρόπος για να εξελισσόμαστε, να εργαζόμαστε, να ζούμε.

Είμαστε εδώ για να τον βρούμε μαζί.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/phyllisophies/episodes/ep-e3ct738

Περισσότερα επεισόδια

113: Από πότε προσπαθείς μόνη/ος σου;

Αν ήμουν η coach σου, θα σου έλεγα αυτά τα 4 πράγματα. Χωρίς ονόματα και case studies. Αν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε κάτι από αυτά, αυτό είναι το σημάδι που χρειάζεσαι για να προβληματιστείς.Σε αυτό το επεισόδιο δεν εξηγώ, κάνω ερωτήσεις:Γιατί δεν χρειάζεται να τα καταφέρεις μόνη σου, γιατί η αναβλητικότητα συχνά είναι κάτι άλλο από αυτό που νομίζεις, γιατί η ετοιμότητα έρχεται μετά τη...

112: Γιατί μαθαίνουμε να μικραίνουμε - και πώς αρχίζεις να το βλέπεις

Ζητάς συγγνώμη που μίλησες. Που πήρες χώρο. Που υπάρχεις. Αυτό δεν είναι ευγένεια - είναι ένα πρόγραμμα που έμαθες χωρίς να το ξέρεις.Σε αυτό το επεισόδιο βλέπουμε πώς αποκτήσαμε τον κανόνα του «μην πιάνεις χώρο», τι συμβαίνει εσωτερικά όταν τον εκτελούμε αυτόματα, και πώς αρχίζεις να τον βλέπεις - χωρίς να χρειαστεί να τον σπάσεις αμέσως.Βασισμένο στην έρευνα των Gilbert, Kross και Neff.▸ Το...

Υ.Γ.: Μια σκέψη από το σημερινό μου journaling

Σήμερα το πρωί, γράφοντας στο journal μου, σκέφτηκα κάτι που δεν μπορούσα να μη μοιραστώ. Όλοι μιλάνε για αποδοχή - αποδέξου αυτό που είναι. Αλλά τι γίνεται αν δεν έχεις αποδεχτεί πρώτα αυτό που είσαι; Αυτό είναι ένα Υ.Γ. - μια σύντομη σκέψη ανάμεσα στα επεισόδια, μόνο για σένα.Αν θέλεις να μοιραστείς μαζί μου τη σκέψη μου, θα με βρεις εδώ:Ή με ένα email στο [email protected]Κι αν θέλεις...