podlist.gr

Με την ψυχή στο στόμα!

Η Αγάπη πριν ένα μήνα είχε κλείσει εισιτήριο, για την Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου, να δει μια παράσταση στο Ηρώδειο μαζί με την φίλη της την Άννα από Θεσσαλονίκη. Όταν φτάνει όμως αυτή η μέρα είναι στο «παρά πέντε» να το ακυρώσει και να μην πάει, γιατί συναντάει αρκετά εμπόδια. Είτε γιατί ο άντρας της έχει και αυτός ένα σημαντικό ραντεβού το βράδυ, που δεν μπορεί να το ακυρώσει, είτε η ξαδέρφη που μπορεί συγκεκριμένη ώρα να κρατήσει το παιδί και κάτι συμβαίνει και καθυστερεί να είναι σπίτι της, είτε η κίνηση από Μαρούσι-Καλλιθέα που είναι αδιανόητη, είτε το ταξί έρχεται στο «τσακ» για να πάει την Αγάπη από Καλλιθέα-Ηρώδειο μέσα σε 10 λεπτά... πολλά δεν μαζεύτηκαν;  Παρόλα αυτά δεν το βάζει κάτω και παίρνει την απόφαση ότι αυτή είναι η μέρα της και θα βρει τρόπο να κάνει αυτό που θέλει... ο κόσμος να γυρίσει ανάποδα! Αν άξιζε όλη αυτή η τρεχάλα, το αφήνουμε πάνω σας!

Περισσότερα επεισόδια

Τυφλοσούρτης περιεχομένου στα social media για e-shops

Η δημιουργία περιεχομένου στα social media για ένα eshop είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την προβολή των e-shops. Η Αγάπη περιγράφει 10 είδη περιεχομένου στα social media που θα βοηθήσουν να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον των πελατών και να αναπτύξουμε θετική σχέση μαζί τους. Μας τονίζει να παρέχουμε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, βίντεο, ερωτήσεις, προτροπές και...

Δημιουργία περιεχομένου για βιβλία στα social media

Σε αυτό το επεισόδιο, η Αγάπη μας μιλά για το #bookstagram και το #bookTok, τους δημοφιλείς χώρους για τους βιβλιόφιλους στις πλατφόρμες Instagram και TikTok. Θα ανακαλύψουμε πώς να δημιουργήσουμε περιεχόμενο για τα βιβλία μας στα social media. Θα μάθουμε συμβουλές και ιδέες για την παρουσίαση βιβλίων, είτε για συνεργασίες είτε για προσωπική μας ευχαρίστηση. Θα μοιραστεί εμπνεύσεις από το...

Μην το αγοράσετε... είναι χάλια!

Στο επεισόδιο αυτό, η Αγάπη μας μιλά για ένα νέο φαινόμενο στα social media: τους "αντι-influencers" (#deinfluencers) που αντιδρούν σε διαφημιστικά προϊόντα. Ειδικά στο TikTok, αυτοί οι δημιουργοί περιεχομένου προειδοποιούν τους χρήστες για προϊόντα που δεν αξίζουν την προσοχή μας. Πού πήγαν οι καλοί influencers; Μήπως τώρα είναι η ώρα των γκρινιάρηδων; Έρευνες πάντως δείχνουν ότι τα αρνητικά...