podlist.gr

«Απλά να είσαι ο εαυτός σου», έτσι λένε!

Πριν δύο ημέρες έφτασε στα χέρια της Αγάπης ένα παιδικό βιβλίο με τίτλο: «Απλώς να είσαι ο εαυτός σου δράκε». Της αρέσει να διαβάζει συχνά παιδικά βιβλία, επειδή λέει ότι θυμάται το παιδί που έχει μέσα της και αυτό της αρέσει πολύ. Αυτό το βιβλίο όμως την προβλημάτισε πριν καν το διαβάσει. Κοίταζε τον τίτλο αρκετά και σκέφτηκε: «Πόσο απλό είναι να είσαι ο εαυτός σου»; Κι αν είναι για ένα 6χρονο απλό, γιατί στην ίδια φαίνεται πολύ δύσκολο; Καταλαβαίνει ότι κάτι αλλάζει όσο μεγαλώνουμε και βγάζει το συμπέρασμα ότι ίσως τελικά δεν ξέρουμε τόσο καλά τον εαυτό μας ή μπορεί στην πορεία να τον χάνουμε. Βρίσκει στο διαδίκτυο ένα τεστ προσωπικότητας και αποφασίζει να το κάνει για να δει τι αποτελέσματα θα βγάλει. Αν και δεν της αρέσει το αποτέλεσμα, θεωρεί ότι έχει πλάκα να δώσει το τεστ σε φίλους της για να απαντήσουν τι πιστεύουν γι' αυτήν και να δει αν η εικόνα που έχει για τον εαυτό της είναι και αυτή που πιστεύουν και οι άλλοι.

Περισσότερα επεισόδια

Τυφλοσούρτης περιεχομένου στα social media για e-shops

Η δημιουργία περιεχομένου στα social media για ένα eshop είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την προβολή των e-shops. Η Αγάπη περιγράφει 10 είδη περιεχομένου στα social media που θα βοηθήσουν να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον των πελατών και να αναπτύξουμε θετική σχέση μαζί τους. Μας τονίζει να παρέχουμε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, βίντεο, ερωτήσεις, προτροπές και...

Δημιουργία περιεχομένου για βιβλία στα social media

Σε αυτό το επεισόδιο, η Αγάπη μας μιλά για το #bookstagram και το #bookTok, τους δημοφιλείς χώρους για τους βιβλιόφιλους στις πλατφόρμες Instagram και TikTok. Θα ανακαλύψουμε πώς να δημιουργήσουμε περιεχόμενο για τα βιβλία μας στα social media. Θα μάθουμε συμβουλές και ιδέες για την παρουσίαση βιβλίων, είτε για συνεργασίες είτε για προσωπική μας ευχαρίστηση. Θα μοιραστεί εμπνεύσεις από το...

Μην το αγοράσετε... είναι χάλια!

Στο επεισόδιο αυτό, η Αγάπη μας μιλά για ένα νέο φαινόμενο στα social media: τους "αντι-influencers" (#deinfluencers) που αντιδρούν σε διαφημιστικά προϊόντα. Ειδικά στο TikTok, αυτοί οι δημιουργοί περιεχομένου προειδοποιούν τους χρήστες για προϊόντα που δεν αξίζουν την προσοχή μας. Πού πήγαν οι καλοί influencers; Μήπως τώρα είναι η ώρα των γκρινιάρηδων; Έρευνες πάντως δείχνουν ότι τα αρνητικά...