podlist.gr

Τα πρωτόκολλα του Σεπτεμβρίου

Η Αγάπη απορεί γιατί πολλοί θεωρούν τον Σεπτέμβριο τον πιο χάλια μήνα του χρόνου! Διαβάζει ένα άρθρο για να δει την λίστα με τα αρνητικά του μήνα και ένα από τα πρώτα που βλέπει είναι ότι «αυτόν τον μήνα αρχίζουν τα σχολεία». «Μα είναι αυτό αρνητικό;», αναρωτιέται. Αυτό είναι ό,τι καλύτερο μπορεί να συμβεί λέει, γιατί ο μικρός χαίρεται που θα πάει σχολείο και εκείνη χαίρεται που θα φύγει ο μικρός για το σχολείο! Τον Σεπτέμβριο τον θεωρεί μήνα έναρξης και αλλαγών, γι’ αυτό το λόγο φέτος αποφάσισε να γράψει τα πρωτόκολλά αυτού του μήνα με τις αρχές και πρώτο-πρώτο στην λίστα έβαλε «το γυμναστήριο», αν και δεν το θεωρεί 100% ότι ταιριάζει εκεί, γιατί φέτος τα πήγε πολύ καλά μια και από τον Φεβρουάριο πάει κάθε βδομάδα 2 φορές, αλλά την βοηθάει να το έχει γραμμένο να το βλέπει. Το επόμενο που θέλει να αρχίσει είναι «η δίαιτα» που πάντα υπάρχει σε κάθε λίστα της, είτε του μήνα είτε της εβδομάδας είτε της χρονιάς. Καλή μας αρχή! 

Τραγούδι: Max Raabe-Oops i did it again

Περισσότερα επεισόδια

Τυφλοσούρτης περιεχομένου στα social media για e-shops

Η δημιουργία περιεχομένου στα social media για ένα eshop είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την προβολή των e-shops. Η Αγάπη περιγράφει 10 είδη περιεχομένου στα social media που θα βοηθήσουν να διατηρήσουμε το ενδιαφέρον των πελατών και να αναπτύξουμε θετική σχέση μαζί τους. Μας τονίζει να παρέχουμε διαφορετικούς τύπους περιεχομένου, όπως φωτογραφίες, βίντεο, ερωτήσεις, προτροπές και...

Δημιουργία περιεχομένου για βιβλία στα social media

Σε αυτό το επεισόδιο, η Αγάπη μας μιλά για το #bookstagram και το #bookTok, τους δημοφιλείς χώρους για τους βιβλιόφιλους στις πλατφόρμες Instagram και TikTok. Θα ανακαλύψουμε πώς να δημιουργήσουμε περιεχόμενο για τα βιβλία μας στα social media. Θα μάθουμε συμβουλές και ιδέες για την παρουσίαση βιβλίων, είτε για συνεργασίες είτε για προσωπική μας ευχαρίστηση. Θα μοιραστεί εμπνεύσεις από το...

Μην το αγοράσετε... είναι χάλια!

Στο επεισόδιο αυτό, η Αγάπη μας μιλά για ένα νέο φαινόμενο στα social media: τους "αντι-influencers" (#deinfluencers) που αντιδρούν σε διαφημιστικά προϊόντα. Ειδικά στο TikTok, αυτοί οι δημιουργοί περιεχομένου προειδοποιούν τους χρήστες για προϊόντα που δεν αξίζουν την προσοχή μας. Πού πήγαν οι καλοί influencers; Μήπως τώρα είναι η ώρα των γκρινιάρηδων; Έρευνες πάντως δείχνουν ότι τα αρνητικά...