10. Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz
Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα (συνεργαζόμενα καταστήματα), τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων. Σε αυτό το επεισόδιο ο Νικόλας Μπόμπος και ο Νίκος Σταφυλοπάτης από τα Marketplace Operations, η Βικτώρια- Seymour Stathopoulou από τα Commercial Operations, και η Ευγενία Λυμπεροπούλου από τα Business Operations μας μιλούν για τις ανάγκες που προέκυψαν από τη μετατροπή της Skroutz από μηχανή αναζήτησης σε Marketplace και αφορούν τις διαδικασίες παραγγελιών και μεταφορών, και πώς η επιτυχημένη ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών συμβάλει στην εξέλιξη της εταιρείας.