podlist.gr

10. Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz

Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα (συνεργαζόμενα καταστήματα), τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων. Σε αυτό το επεισόδιο ο Νικόλας Μπόμπος και ο Νίκος Σταφυλοπάτης από τα Marketplace Operations, η Βικτώρια- Seymour Stathopoulou από τα Commercial Operations, και η Ευγενία Λυμπεροπούλου από τα Business Operations μας μιλούν για τις ανάγκες που προέκυψαν από τη μετατροπή της Skroutz από μηχανή αναζήτησης σε Marketplace και αφορούν τις διαδικασίες παραγγελιών και μεταφορών, και πώς η επιτυχημένη ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών συμβάλει στην εξέλιξη της εταιρείας.  

Περισσότερα επεισόδια

16. Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;

Η ομάδα των Content Editors, είναι η μεγαλύτερη ομάδα της εταιρείας και πραγματοποιεί ένα πολύ σημαντικό και απαιτητικό έργο: ελέγχει και ταξινομεί όλα τα νέα προϊόντα που έρχονται καθημερινά στο Skroutz από τα καταστήματα. Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Και τι γίνεται όταν αυξάνεται η...

15. Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα

Η ομάδα Category Management & Merchandising είναι υπεύθυνη για τη συνολική εικόνα των κατηγοριών του marketplace: ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών; Οι δύο ομάδες συνεργάζονται σε καθημερινή βάση με σκοπό να συνδέσουν την αγορά με τον κόσμο της Skroutz. Η Βάσω...

14. Marketing: το brand, οι καμπάνιες και η ομάδα

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace.  Μια φρέσκια ομάδα που ενδυναμώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Η Κατερίνα Δερβένη, Marketing Manager και ο Nίκος Σουέρεφ, Marketing Lead της ομάδας, συζητούν για τις...