11. Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών
Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη. Στην πρώτη αυτή ‘γραμμή’ της συμπεριφοράς του χρήστη βρίσκονται ο Μιχάλης Μπείκος από το User Research, ο Κώστας Ζιούλης και η Αναστασία Tatarinova από το Customer Care, ο Χρήστος Χατζησάββας από το User-generated content και η Θεοδοσία Δελή από το Customer Education. Πώς οραματίζονται την εξέλιξη της online κοινότητας που συνεχώς μεγαλώνει; Και γιατί χρησιμοποιούν τον όρο customer care και όχι customer support;