podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

11. Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών

Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη. Στην πρώτη αυτή ‘γραμμή’ της συμπεριφοράς του χρήστη βρίσκονται ο Μιχάλης Μπείκος από το User Research, ο Κώστας Ζιούλης και η Αναστασία Tatarinova από το Customer Care, ο Χρήστος Χατζησάββας από το User-generated content  και η Θεοδοσία Δελή από το Customer Education. Πώς οραματίζονται την εξέλιξη της online κοινότητας που συνεχώς μεγαλώνει; Και γιατί χρησιμοποιούν τον όρο customer care και όχι customer support; 

Περισσότερα επεισόδια

10. Let’s talk about constraints!

Σε αυτό το διαφορετικό επεισόδιο είναι μαζί μας ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Συνιδρυτής της Skroutz, ο οποίος μας εξηγεί γιατί οι περιορισμοί μας κάνουν να σκεφτόμαστε διαφορετικά, να βρίσκουμε λύσεις εκεί που δεν θα πίστευε κανείς ότι υπάρχουν και πώς αυτά που κάποιοι βλέπουμε ως εμπόδια είναι το πραγματικό μονοπάτι για την εξέλιξη!

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.