podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

11. Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών

Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη. Στην πρώτη αυτή ‘γραμμή’ της συμπεριφοράς του χρήστη βρίσκονται ο Μιχάλης Μπείκος από το User Research, ο Κώστας Ζιούλης και η Αναστασία Tatarinova από το Customer Care, ο Χρήστος Χατζησάββας από το User-generated content  και η Θεοδοσία Δελή από το Customer Education. Πώς οραματίζονται την εξέλιξη της online κοινότητας που συνεχώς μεγαλώνει; Και γιατί χρησιμοποιούν τον όρο customer care και όχι customer support; 

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...