podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

13. BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις

Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz. Μελετούν σε βάθος τα δεδομένα που συλλέγουν από τις κινήσεις των χρηστών στην πλατφόρμα, και βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα στα οποία μπορεί να πατήσει κάθε άλλη ομάδα της εταιρείας.  Ο Ανδρέας Λουπασάκης, ο Χρήστος  Λόντος, και ο Δημήτρης Καρτέρης ξεκίνησαν στη Skroutz ως μηχανικοί και πλέον ηγούνται αυτών των ομάδων. Στο δικό τους επεισόδιο συζητούν για τις ‘έξυπνες’ λύσεις που προσφέρονται μέσα από την ανάλυση δεδομένων, αλλά και γιατί δεν πρέπει να τα εμπιστευόμαστε τυφλά!  

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...