13. BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις
Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz. Μελετούν σε βάθος τα δεδομένα που συλλέγουν από τις κινήσεις των χρηστών στην πλατφόρμα, και βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα στα οποία μπορεί να πατήσει κάθε άλλη ομάδα της εταιρείας. Ο Ανδρέας Λουπασάκης, ο Χρήστος Λόντος, και ο Δημήτρης Καρτέρης ξεκίνησαν στη Skroutz ως μηχανικοί και πλέον ηγούνται αυτών των ομάδων. Στο δικό τους επεισόδιο συζητούν για τις ‘έξυπνες’ λύσεις που προσφέρονται μέσα από την ανάλυση δεδομένων, αλλά και γιατί δεν πρέπει να τα εμπιστευόμαστε τυφλά!