podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

12. Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίες

Το δίκτυο συνεργατών της Skroutz αποτελείται από 12.000 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η ομάδα Partners αναλαμβάνει την εύρεση των νέων συνεργατών, στηρίζει τη γρήγορη ανάπτυξή τους και είναι υπεύθυνη για την αποτελεσματική επίλυση των καθημερινών προβλημάτων τους. Ο Μάνος Ευθυμίου, Director του Εμπορικού τμήματος, η Αθηνά Πίττα, Head of Sales and Business development, η Δέσποινα Χατζοπούλου από το Partners Success, και η Αφροδίτη Πίνα, Manager του Partners Support, μας μιλούν για τον εκδημοκρατισμό του e-commerce μέσα από την ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, και εξηγούν πώς κάθε μέλος της ομάδας Partners συμβάλλει στη δημιουργία μιας επιτυχημένης συνεργασίας.

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...