15. Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα
Η ομάδα Category Management & Merchandising είναι υπεύθυνη για τη συνολική εικόνα των κατηγοριών του marketplace: ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών; Οι δύο ομάδες συνεργάζονται σε καθημερινή βάση με σκοπό να συνδέσουν την αγορά με τον κόσμο της Skroutz. Η Βάσω Καλαϊτζίδου, Head of Category Management και Merchandising και ο Μάριος Γιαννόπουλος Category Manager στις κατηγορίες παιχνιδιών, βιβλίων και gaming, συζητούν για το πώς αναζητούν όλες τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, ποιο είναι το πιο διασκεδαστικό project του merchandising και …γιατί το ‘κακό’ χιουμορ είναι αδιαπραγμάτευτο στη δουλειά τους!