podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

15. Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα

Η ομάδα Category Management & Merchandising είναι υπεύθυνη για τη συνολική εικόνα των κατηγοριών του marketplace: ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών; Οι δύο ομάδες συνεργάζονται σε καθημερινή βάση με σκοπό να συνδέσουν την αγορά με τον κόσμο της Skroutz. Η Βάσω Καλαϊτζίδου, Head of Category Management και Merchandising και ο Μάριος Γιαννόπουλος Category Manager στις κατηγορίες παιχνιδιών, βιβλίων και gaming, συζητούν για το πώς αναζητούν όλες τις νέες τάσεις της παγκόσμιας αγοράς, ποιο είναι το πιο διασκεδαστικό project του merchandising και …γιατί το ‘κακό’ χιουμορ είναι αδιαπραγμάτευτο στη δουλειά τους! 

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...