16. Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;
Η ομάδα των Content Editors, είναι η μεγαλύτερη ομάδα της εταιρείας και πραγματοποιεί ένα πολύ σημαντικό και απαιτητικό έργο: ελέγχει και ταξινομεί όλα τα νέα προϊόντα που έρχονται καθημερινά στο Skroutz από τα καταστήματα. Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Και τι γίνεται όταν αυξάνεται η ζήτηση για ένα προϊόν, όπως συνέβη με τις χειρουργικές μάσκες; Τέσσερα από τα παλαιότερα μέλη της εταιρίας, ο Σαράντης Κατσίκης Content Director, και τρεις Head of Content, η Θάλεια Μαμούρη, ο Ανδρεας Χρονόπουλος και η Βάσω Βουνάτσου, παρουσιάζουν τον μηχανισμό δράσης, πίσω από τη μεγαλύτερη ομάδα της Skroutz.