podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

2. Product explainer: 10 λεπτά με τον CTO

Στη σελίδα του Skroutz μπορεί κανείς να βρει εκατομμύρια προϊόντα. Τι ορίζει όμως η Skroutz ως δικό της “προϊόν“; Ο Chief Technology Officer της εταιρείας Χρήστος Τροχαλάκης εξηγεί μέσα σε λίγα λεπτά με ποιο τρόπο οργανώνονται και λειτουργούν οι διαφορετικές product ομάδες της Skroutz: Discovery, Marketplace Services, Growth, Partners Platform και Content Engineering. Πώς έχει αλλάξει το product της Skroutz τα τελευταία 15 χρόνια; Πώς καταλήγουν οι engineers στην κοινή λύση ενός προβλήματος; Ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιούν και ποια στοιχεία ψάχνουν σε κάθε νέο μέλος της ομάδας; Stay tuned! 

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...