2. Product explainer: 10 λεπτά με τον CTO
Στη σελίδα του Skroutz μπορεί κανείς να βρει εκατομμύρια προϊόντα. Τι ορίζει όμως η Skroutz ως δικό της “προϊόν“; Ο Chief Technology Officer της εταιρείας Χρήστος Τροχαλάκης εξηγεί μέσα σε λίγα λεπτά με ποιο τρόπο οργανώνονται και λειτουργούν οι διαφορετικές product ομάδες της Skroutz: Discovery, Marketplace Services, Growth, Partners Platform και Content Engineering. Πώς έχει αλλάξει το product της Skroutz τα τελευταία 15 χρόνια; Πώς καταλήγουν οι engineers στην κοινή λύση ενός προβλήματος; Ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιούν και ποια στοιχεία ψάχνουν σε κάθε νέο μέλος της ομάδας; Stay tuned!
