podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

2. Product explainer: 10 λεπτά με τον CTO

Στη σελίδα του Skroutz μπορεί κανείς να βρει εκατομμύρια προϊόντα. Τι ορίζει όμως η Skroutz ως δικό της “προϊόν“; Ο Chief Technology Officer της εταιρείας Χρήστος Τροχαλάκης εξηγεί μέσα σε λίγα λεπτά με ποιο τρόπο οργανώνονται και λειτουργούν οι διαφορετικές product ομάδες της Skroutz: Discovery, Marketplace Services, Growth, Partners Platform και Content Engineering. Πώς έχει αλλάξει το product της Skroutz τα τελευταία 15 χρόνια; Πώς καταλήγουν οι engineers στην κοινή λύση ενός προβλήματος; Ποιες τεχνολογίες χρησιμοποιούν και ποια στοιχεία ψάχνουν σε κάθε νέο μέλος της ομάδας; Stay tuned! 

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...