podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

3. Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;

Σε αυτό το επεισόδιο συναντάμε την ομάδα Discovery, που ασχολείται με το ταξίδι κάθε χρήστη στη σελίδα του Skroutz.gr: από την αφετηρία του user journey μέχρι να βρει αυτό που θέλει. Κάθε χρήστης ξεκινάει ένα ταξίδι εξερεύνησης, και η ομάδα του Discovery φροντίζει να γίνεται με ταχύτητα, ακρίβεια και καλό σχεδιασμό. Ο Νίκος Φερτάκης, ο Κωνσταντίνος Σκαρμούτσος και η Θάνια Γούβαλη εκπροσωπούν την ομάδα και μας εξηγούν με ποιον τρόπο αποφασίζεται η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων, γιατί αυτήν την περίοδο πειραματίζονται με την κατηγορία μόδα, και πώς είναι σίγουροι ότι τελικά λύνουν τα προβλήματα των χρηστών.

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...