podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

3. Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;

Σε αυτό το επεισόδιο συναντάμε την ομάδα Discovery, που ασχολείται με το ταξίδι κάθε χρήστη στη σελίδα του Skroutz.gr: από την αφετηρία του user journey μέχρι να βρει αυτό που θέλει. Κάθε χρήστης ξεκινάει ένα ταξίδι εξερεύνησης, και η ομάδα του Discovery φροντίζει να γίνεται με ταχύτητα, ακρίβεια και καλό σχεδιασμό. Ο Νίκος Φερτάκης, ο Κωνσταντίνος Σκαρμούτσος και η Θάνια Γούβαλη εκπροσωπούν την ομάδα και μας εξηγούν με ποιον τρόπο αποφασίζεται η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων, γιατί αυτήν την περίοδο πειραματίζονται με την κατηγορία μόδα, και πώς είναι σίγουροι ότι τελικά λύνουν τα προβλήματα των χρηστών.

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...