3. Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;
Σε αυτό το επεισόδιο συναντάμε την ομάδα Discovery, που ασχολείται με το ταξίδι κάθε χρήστη στη σελίδα του Skroutz.gr: από την αφετηρία του user journey μέχρι να βρει αυτό που θέλει. Κάθε χρήστης ξεκινάει ένα ταξίδι εξερεύνησης, και η ομάδα του Discovery φροντίζει να γίνεται με ταχύτητα, ακρίβεια και καλό σχεδιασμό. Ο Νίκος Φερτάκης, ο Κωνσταντίνος Σκαρμούτσος και η Θάνια Γούβαλη εκπροσωπούν την ομάδα και μας εξηγούν με ποιον τρόπο αποφασίζεται η σειρά εμφάνισης των αποτελεσμάτων, γιατί αυτήν την περίοδο πειραματίζονται με την κατηγορία μόδα, και πώς είναι σίγουροι ότι τελικά λύνουν τα προβλήματα των χρηστών.
