5. Growth: Χτίζοντας τη δημοφιλέστερη ελληνική ιστοσελίδα με πειράματα και SEO
Πώς έφτασε το Skroutz.gr να βρίσκεται ανάμεσα στις δημοφιλέστερες ελληνικές ιστοσελίδες; Την απάντηση δίνουν δύο μέλη της ομάδας Growth, ο Γιώργος Κατσιάμπας, Head of Engineering & SEO και ο Γιάννης Μακρίδης, Product Manager. Διηγούνται την ιστορία του SEO στο Skroutz, πώς τα πειράματα είναι βασικό εργαλείο ανάπτυξης της σελίδας, και αποκαλύπτουν τη δική τους ‘secret sauce’ για τον βασιλιά της οργανικής αναζήτησης, το SEO!
Διαβάστε επίσης: