podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

5. Growth: Χτίζοντας τη δημοφιλέστερη ελληνική ιστοσελίδα με πειράματα και SEO

Πώς έφτασε το Skroutz.gr να βρίσκεται ανάμεσα στις δημοφιλέστερες ελληνικές ιστοσελίδες; Την απάντηση δίνουν δύο μέλη της ομάδας Growth, ο Γιώργος Κατσιάμπας, Head of Engineering & SEO και ο Γιάννης Μακρίδης, Product Manager. Διηγούνται την ιστορία του SEO στο Skroutz, πώς τα πειράματα είναι βασικό εργαλείο ανάπτυξης της σελίδας, και αποκαλύπτουν τη δική τους ‘secret sauce’ για τον βασιλιά της οργανικής αναζήτησης, το SEO!

Διαβάστε επίσης:

SEO at Skroutz.gr: Our Top 5 Principles & Values

How we optimized our Crawl Budget by removing 72% of Skroutz indexed URLs while growing to 30 million sessions

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...