podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

6. Partners Platform: Δουλεύοντας με τα χιλιάδες καταστήματα της Skroutz

Για τη Skroutz, οι Partners είναι τα δεκάδες χιλιάδες καταστήματα που συνεργάζονται με τη πλατφόρμα της. Καθημερινά οι Partners προσθέτουν προϊόντα και διαχειρίζονται τις παραγγελίες τους, μέσα από μια χρήσιμη πλατφόρμα που έχει αναπτύξει και συντηρεί η ομάδα Partners Platform. Ο Στράτος Παρασκευαΐδης, Director της ομάδας, o Γιώργος Κυργιάζος, Head of Engineering, o Βαλάντης Κεφαλίδης, και η Χρύσα Τζούμα ως Tech leads, συζητούν για τη βοήθεια που δίνουν στον δικό τους “τελικό χρήστη”, τους συνεργάτες, και για την εκπαίδευση χιλιάδων εμπόρων με φυσικά καταστήματα στη χρήση του E-commerce. 

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...