podlist.gr

8. The Skroutz Way of Feedback

Η ανατροφοδότηση ανοίγει έναν κόσμο διαφόρων και διαφορετικών οπτικών, μας βελτιώνει, μας βοηθάει να εξελιχθούμε και λειτουργεί ως βασική προϋπόθεση για την επιτυχία! Πώς όμως καταφέρνουμε να ανταλλάσουμε feedback σε έναν οργανισμό 570 ατόμων; Μαζί με την Έλενα Μπαρμποπούλου, Senior Growth Product Manager, τη Νικόλ Αυλωνίτη, Senior Partners Communications Specialist και τον Νίκο Μπουγιούκα, Marketing Manager, μιλάμε για όλα τα εργαλεία feedback της Skroutz και πώς η κουλτούρα διαρκούς βελτίωσης βοηθάει να χτιστεί εμπιστοσύνη εντός της εταιρείας, αλλά και με τους συνεργάτες της Skroutz. 

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...