9. Skroutz Customer Value: Focus on the User
Πίσω από κάθε μικρή ή μεγάλη απόφαση για τη Skroutz είναι η εμπειρία του χρήστη και το πώς δημιουργούμε αξία για αυτόν, είτε μιλάμε για καταναλωτές είτε για τους εμπόρους και τα brands. Σε αυτό το επεισόδιο βρίσκονται μαζί μας ο Άρης Παπαγρηγορίου, Group Product Manager και ο Άλεξ Κοτσιώρης, Lead Product Designer, οι οποίοι μας μιλάνε για το πώς εστιάζουμε στον user, πώς καταλαβαίνουμε τι χρειάζεται και τι του αρέσει και πώς τελικά στοχεύουμε στο άριστο user experience σε όλα τα στάδια της αγοραστικής του εμπειρίας.