podlist.gr

17. Μάκης Αργυρός - Αναπτύσσοντας ένα Χριστουγεννιάτικο (και όχι μόνο) e-shop.

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Μάκης Αργυρός ξεκίνησε την Echo Deco μόνος του, μετά από προσωπική οικονομική καταστροφή και σε κατάσταση απελπισίας. Στην αρχή αρχισε να παραδίδει μόνος του τα εποχιακά είδη που προσέφερε. Σε λίγα μόλις χρόνια όμως έχει καταφέρει να έχει ένα κατάστημα με πάνω από 30.000 προϊόντα, ώντας ένα από τα κορυφαία  ecommerce stores διακόσμησης στην Ελλάδα.

Αυτή είναι η ιστορία του...

Μάθετε μεταξύ άλλων:

  • Πώς ξεκίνησε η Echo Deco
  • Πώς βοήθησε ο κορωνοϊός στην αύξηση 400% στον τζίρο.
  • Πώς προσεγγιζει ανθρωποκεντρικά το hiring process.
  • Πως ξεκίνησε τα  Google Ads και πως εξελίχθηκε το  ROI από 100% σε 400%.
  • Πώς ανέπτυξε σταδιακά την επιχειρησή: Από PPC σε SEO και έπειτα σε email marketing.
  • Πώς χρησιμεύει το συναισθημα στην πώληση φυσικών προϊόντων και στη σύνδεση με το κοινό σου.
  • Τα 2 disaster stories που μόνο disaster stories δεν είναι.
  • Την φιλοσοφία "think big". Μάθε πρώτα να δίνεις και μετά να παίρνεις.
  • Το μεγάλο λάθος που έκανε με το Skroutz και πώς το διόρθωσε

Resources

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...

105. Είναι δυνατόν να συμμορφωθώ 100% με τον GDPR; Συζήτηση μ' έναν δικηγόρο

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον δικηγόρο Λάμπρο Σαπλάουρα για μια εις βάθος κουβέντα γύρω από τον GDPR και το πώς επηρεάζει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, ειδικά στον χώρο του marketing. Συζητάμε γιατί η συμμόρφωση δεν είναι μόνο νομική υποχρέωση αλλά και στρατηγική ευκαιρία, ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε παραβιάσεις και πώς μπορούν μικρές και...