podlist.gr

16. SPECIAL EPISODE: Who is George Kapernaros?

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Special επεισόδιο 3 Κιλά Μάρκετινγκ! Αυτή τη φορά καλεσμένος είναι ο ένας εκ των δύο host, George Kapernaros. Μεταξύ άλλων, συζητάμε:

- Πώς ξεκινήσε την καριέρα του ο Γιώργος (κυριολεκτικά από το 0). 
- Πώς βρήκε τον πρώτο του πελάτη, όταν αποφάσισε να ξεκινήσει το δικό του agency.
- Γιατί e-commerce; Συγκεκριμένα, γιατί e-commerce email marketing;
- Η πραγματική (κατά τον Γιώργο) αξία του email ως κανάλι marketing. Spoiler: Θεωρεί εγκληματικό πώς brands επενδύουν σε διαφήμιση δίχως να έχουν πρώτα ένα καλό σύστημα email που θα κάνει monetize το traffic της διαφήμισης.
- Ποιό είναι το sales process του Γιώργου. Ποιά είναι η (actual) διαδικασία του να ξεκινήσει μία νέα συνεργασία. 
- Το μεγαλύτερο λάθος που έκανε ο Γιώργος ως προς το hiring. Και πώς κατάφερε στην πορεία να βρει 2 υπαλλήλους "διαμάντια." 
- Μιλήσαμε για εκείνη την φορά που ο Γιώργος έτρεξε μία επιτυχημένη καμπάνια στα Γερμανικά. Στην Ολλανδία. 🤡
- Είναι αλήθεια ότι οι άσχημες ιστοσελίδες πουλάνε περισσότερο; (Όχι ακριβώς.)
- Ποιές οι διαφορές της ιστοσελίδας μίας διαφημιστιικής και ενός eshop;
- Ποιό, τελικά, είναι το νούμερο 1 κανάλι πωλήσεων για ένα service business;  

RESOURCES:

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...