podlist.gr

19. Θωμάς Κατάκης - Όλα είναι ένα Funnel

Σου άρεσε το επεισόδιο;

  • Τί ακριβώς κάνει η Retargeting και πώς μπορεί να κουμπώσει σε ένα agency βοηθώντας το να κάνει scale.
  • Τί είναι το recommendation engine και πότε αρχίζει και έχει νόημα για ένα e-commerce store να το χρησιμοποιήσει.
  • Ποιές είναι οι μεγάλες παθογένεις του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου κατά τον Θωμά;
  • Το μεγάλο λάθος που κάνει ένας νέος επιχειρηματίας e-commerce στην συνεργασία του με marketers & digital marketing agencies.
  • Οι 2 ερωτήσεις κλειδιά που ρωτάει ο Θωμάς σε ιδιοκτήτες eshop.
  • Πόσα ηλεκτρονικά καταστήματα λειτουργούν πραγματικά... από τα 45.000+ καταχωρημένα ηλεκτρονικά καταστήματα;
  • To scaleability problem των agencies και γιατί το "χαλάει το γλυκό" όταν το agency αρχίζει και μεγαλώνει (hint: τό ότι είσαι καλός στο snowboard δεν σημαίνει πώς έχεις και μεταδοδικότητα στο snowboard).
  • Η εμπειρία του Θωμά ως δάσκαλου digital marketing στο ALBA.
  • Όλα είναι funnel. Ο Θωμάς εξηγεί γιατί. =))
  • Ποιός είναι ο προτιμότερος τρόπος να αποκτήσεις βαθύτερη εξειδίκευση πάνω στην εξειδίκευση σου στο digital marketing.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...