podlist.gr

20. Κάρολος Τσιλιγκιριάν (GIM Agency) - "Δεν αλλάζεις την εταιρία σου αν δεν αλλάξεις εσύ ο ίδιος"

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν είναι ο CEO του GIM Agency (πρώην "Greek Internet Marketing"), ενός από τα πιο παλιά digital marketing agencies στην Ελλάδα. 
Να τι θα ακούσετε σε αυτό το επεισόδιο:

  • Η ιστορία του Κάρολου, από πιτσιρικάς, σε φοιτητή γεωπονικής, σε marketing agency owner.
  • Η ιστορία του GIM Agency. Πώς ξεκίνησε το 2009 και ποια είναι τα σχέδια για το άμεσο μέλλον
  • Τι σημαίνει στρατηγικός σχεδιασμός όταν κάνεις performance marketing
  • Τι γίνεται όταν τα "θέλω" μιας εταιρίας ξεπερνάνε τα "μπορώ".
  • Γιατί όλοι οι makreters δηλώνουν  “strategists”;
  • Ο ρόλος της ενδοσκόπησης στον marketer και στον επιχειρηματία
  • Τι γίνεται όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι στην επιχείρησή σου; Με ποιόν τρόπο πρέπει να αλλάξει κανείς την προσέγγισή του;
  • Τι είναι ο direct response copywriter; Γιατί δεν υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα;
  • Τι είναι τα Masterminds; Πώς βρίσκεις το κατάλληλο για σένα για να επενδύσεις; Τι μπορείς να κερδίσεις από αυτά;
  • Ποια είναι τα 2 fundamentals του marketing που η πλειοψηφία αγνοεί και αντ αυτού αναλώνονται σε εναλλαγές από "growth hacks";
  • Πώς πουλάμε ένα marketing audit;

Resources

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...