podlist.gr

20. Κάρολος Τσιλιγκιριάν (GIM Agency) - "Δεν αλλάζεις την εταιρία σου αν δεν αλλάξεις εσύ ο ίδιος"

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Κάρολος Τσιλιγκιριάν είναι ο CEO του GIM Agency (πρώην "Greek Internet Marketing"), ενός από τα πιο παλιά digital marketing agencies στην Ελλάδα. 
Να τι θα ακούσετε σε αυτό το επεισόδιο:

  • Η ιστορία του Κάρολου, από πιτσιρικάς, σε φοιτητή γεωπονικής, σε marketing agency owner.
  • Η ιστορία του GIM Agency. Πώς ξεκίνησε το 2009 και ποια είναι τα σχέδια για το άμεσο μέλλον
  • Τι σημαίνει στρατηγικός σχεδιασμός όταν κάνεις performance marketing
  • Τι γίνεται όταν τα "θέλω" μιας εταιρίας ξεπερνάνε τα "μπορώ".
  • Γιατί όλοι οι makreters δηλώνουν  “strategists”;
  • Ο ρόλος της ενδοσκόπησης στον marketer και στον επιχειρηματία
  • Τι γίνεται όταν ο κόμπος φτάνει στο χτένι στην επιχείρησή σου; Με ποιόν τρόπο πρέπει να αλλάξει κανείς την προσέγγισή του;
  • Τι είναι ο direct response copywriter; Γιατί δεν υπάρχουν πολλοί στην Ελλάδα;
  • Τι είναι τα Masterminds; Πώς βρίσκεις το κατάλληλο για σένα για να επενδύσεις; Τι μπορείς να κερδίσεις από αυτά;
  • Ποια είναι τα 2 fundamentals του marketing που η πλειοψηφία αγνοεί και αντ αυτού αναλώνονται σε εναλλαγές από "growth hacks";
  • Πώς πουλάμε ένα marketing audit;

Resources

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...