podlist.gr

22. Νίκος Ξυδάς - Από freelancer με τοξικούς πελάτες σε ιδιοκτήτη πολυβραβευμένου digital agency

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Νίκος Ξυδάς είναι ο ιδιοκτήτης της Humble Agency (humble.gr) και σε αυτό το επεισόδιο το παίρνει σχεδόν μονότερμα και μας εξιστορεί τις περιπέτειες του στον χώρο του freelancing και των marketing agencies, από 13 χρονών, μέχρι και σήμερα που διαχειρίζεται μία πετυχημένη εταιρία 40 ατόμων, με πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό της.

  • Η ιστορία του Νίκου Ξυδά, από 13 χρονών χάκερ, μέχρι agency owner.
  • Πώς άρχισε την καριέρα του στο marketing ξεγελώντας ...την Google, χωρίς λεφτα, τεχνογνωσία ή γνωριμίες
  • Πώς μπορείς να αναπτυχθείς έστω και με κακό πελατολόγιο.
  • Το τοξικό keyword “κατασκευή ιστοσελίδων”
  • Πώς προστατεύεις το χρόνο σου από κακούς πελάτες;
  • Πώς εντοπίζεις ταλέντα και πώς διαχειρίζεσαι το προσωπικό σε marketing agency;
  • Πώς κουμαντάρεις “τοξικούς” εργαζόμενους;
  • Ποιοι freelancers είναι αυτοί που θα έπρεπε να φτιάξουν το δικό τους agency; Ποιοι θα έπρεπε να παραμείνουν freelancers;
  • Μπορείς να βγάλεις πολλά λεφτά ως freelancer;


Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...