podlist.gr

22. Νίκος Ξυδάς - Από freelancer με τοξικούς πελάτες σε ιδιοκτήτη πολυβραβευμένου digital agency

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Νίκος Ξυδάς είναι ο ιδιοκτήτης της Humble Agency (humble.gr) και σε αυτό το επεισόδιο το παίρνει σχεδόν μονότερμα και μας εξιστορεί τις περιπέτειες του στον χώρο του freelancing και των marketing agencies, από 13 χρονών, μέχρι και σήμερα που διαχειρίζεται μία πετυχημένη εταιρία 40 ατόμων, με πολλές διακρίσεις στο ενεργητικό της.

  • Η ιστορία του Νίκου Ξυδά, από 13 χρονών χάκερ, μέχρι agency owner.
  • Πώς άρχισε την καριέρα του στο marketing ξεγελώντας ...την Google, χωρίς λεφτα, τεχνογνωσία ή γνωριμίες
  • Πώς μπορείς να αναπτυχθείς έστω και με κακό πελατολόγιο.
  • Το τοξικό keyword “κατασκευή ιστοσελίδων”
  • Πώς προστατεύεις το χρόνο σου από κακούς πελάτες;
  • Πώς εντοπίζεις ταλέντα και πώς διαχειρίζεσαι το προσωπικό σε marketing agency;
  • Πώς κουμαντάρεις “τοξικούς” εργαζόμενους;
  • Ποιοι freelancers είναι αυτοί που θα έπρεπε να φτιάξουν το δικό τους agency; Ποιοι θα έπρεπε να παραμείνουν freelancers;
  • Μπορείς να βγάλεις πολλά λεφτά ως freelancer;


Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...