podlist.gr

21. Δημήτρης Παρλιάρης - Πώς περνάμε απ'την έρευνα στην στρατηγική marketing

SHOW NOTES:

- Ποιό είναι το eye-opening μάθημα που σου αλλάζει το perception για το marketing;
- Ο Δημήτρης λανσάρει το νέο agency Adstronomers σε μία φαινομενικά δύσκολη περίοδο. Ωστόσο, αυτός την χαρακτηρίζει "την καλύτερη περίοδο." Γιατί;
- Ποια η σχέση στρατηγικής, έρευνας και ανάλυσης δεδομένων;
- Η μεθοδολογία έρευνας του Δημήτρη (με παραδείγματα, on the spot).
- Οι πηγές που χρησιμοποιεί ο Δημήτρης για να κάνει την έρευνα του ξεκούραστα.
- Υπάρχει διαφορά στο να κάνεις έρευνα για μία πολυεθνική με το να κάνεις έρευνα για ένα eshop; Ο Νώντας και Δημήτρης διαφωνούν.
- Πως μεταφράζουμε ένα insight σε στρατηγική επικοινωνίας; Ποιά ή έννοια της επικοινωνιακής περιοχής και ποιά η αξία της; Πώς αποφεύγουμε την μέγιστη παγίδα της προκατάληψης;
- Spicy: "Θα σε πληρώνω εγώ 30 ημέρες για  να κάνεις έρευνα και να σχεδιάζεις στρατηγική χωρίς να έχω κανένα αποτέλεσμα;" Τί απαντάς εκεί στον πελάτη;
- Ποιό είναι το καλύτερο κανάλι νέων leads για τους Adstronomers;
- H πιο χαρούμενη στιγμή της καριέρας του Δημήτρη (ναι, οι marketers έχουν καρδιά).
- Τα (στουντιακά πλέον) επόμενα βήματα για την εκπομπή Marketbeers... αυτό που μας ετοιμάζει ο Δημήτρης είναι μεγάλο.
- Τί να γκουγκλάρεις για να μάθεις να γκουγκλάρεις σωστά. :)

RESOURCES:

- Επικοινώνησε με τον Δημήτρη Παρλιάρη.
- Resources για social media & digital marketing content: SocialBakers, Thinkwithgoogle, Sprout Social, Hustle, Facebook IQ
- Kappa Research, έρευνες στα Ελληνικά. 

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους πρώτους χρήστες της...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...