podlist.gr

21. Δημήτρης Παρλιάρης - Πώς περνάμε απ'την έρευνα στην στρατηγική marketing

Σου άρεσε το επεισόδιο;

SHOW NOTES:

- Ποιό είναι το eye-opening μάθημα που σου αλλάζει το perception για το marketing;
- Ο Δημήτρης λανσάρει το νέο agency Adstronomers σε μία φαινομενικά δύσκολη περίοδο. Ωστόσο, αυτός την χαρακτηρίζει "την καλύτερη περίοδο." Γιατί;
- Ποια η σχέση στρατηγικής, έρευνας και ανάλυσης δεδομένων;
- Η μεθοδολογία έρευνας του Δημήτρη (με παραδείγματα, on the spot).
- Οι πηγές που χρησιμοποιεί ο Δημήτρης για να κάνει την έρευνα του ξεκούραστα.
- Υπάρχει διαφορά στο να κάνεις έρευνα για μία πολυεθνική με το να κάνεις έρευνα για ένα eshop; Ο Νώντας και Δημήτρης διαφωνούν.
- Πως μεταφράζουμε ένα insight σε στρατηγική επικοινωνίας; Ποιά ή έννοια της επικοινωνιακής περιοχής και ποιά η αξία της; Πώς αποφεύγουμε την μέγιστη παγίδα της προκατάληψης;
- Spicy: "Θα σε πληρώνω εγώ 30 ημέρες για  να κάνεις έρευνα και να σχεδιάζεις στρατηγική χωρίς να έχω κανένα αποτέλεσμα;" Τί απαντάς εκεί στον πελάτη;
- Ποιό είναι το καλύτερο κανάλι νέων leads για τους Adstronomers;
- H πιο χαρούμενη στιγμή της καριέρας του Δημήτρη (ναι, οι marketers έχουν καρδιά).
- Τα (στουντιακά πλέον) επόμενα βήματα για την εκπομπή Marketbeers... αυτό που μας ετοιμάζει ο Δημήτρης είναι μεγάλο.
- Τί να γκουγκλάρεις για να μάθεις να γκουγκλάρεις σωστά. :)

RESOURCES:

- Επικοινώνησε με τον Δημήτρη Παρλιάρη.
- Resources για social media & digital marketing content: SocialBakers, Thinkwithgoogle, Sprout Social, Hustle, Facebook IQ
- Kappa Research, έρευνες στα Ελληνικά. 

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...