podlist.gr

21. Δημήτρης Παρλιάρης - Πώς περνάμε απ'την έρευνα στην στρατηγική marketing

Σου άρεσε το επεισόδιο;

SHOW NOTES:

- Ποιό είναι το eye-opening μάθημα που σου αλλάζει το perception για το marketing;
- Ο Δημήτρης λανσάρει το νέο agency Adstronomers σε μία φαινομενικά δύσκολη περίοδο. Ωστόσο, αυτός την χαρακτηρίζει "την καλύτερη περίοδο." Γιατί;
- Ποια η σχέση στρατηγικής, έρευνας και ανάλυσης δεδομένων;
- Η μεθοδολογία έρευνας του Δημήτρη (με παραδείγματα, on the spot).
- Οι πηγές που χρησιμοποιεί ο Δημήτρης για να κάνει την έρευνα του ξεκούραστα.
- Υπάρχει διαφορά στο να κάνεις έρευνα για μία πολυεθνική με το να κάνεις έρευνα για ένα eshop; Ο Νώντας και Δημήτρης διαφωνούν.
- Πως μεταφράζουμε ένα insight σε στρατηγική επικοινωνίας; Ποιά ή έννοια της επικοινωνιακής περιοχής και ποιά η αξία της; Πώς αποφεύγουμε την μέγιστη παγίδα της προκατάληψης;
- Spicy: "Θα σε πληρώνω εγώ 30 ημέρες για  να κάνεις έρευνα και να σχεδιάζεις στρατηγική χωρίς να έχω κανένα αποτέλεσμα;" Τί απαντάς εκεί στον πελάτη;
- Ποιό είναι το καλύτερο κανάλι νέων leads για τους Adstronomers;
- H πιο χαρούμενη στιγμή της καριέρας του Δημήτρη (ναι, οι marketers έχουν καρδιά).
- Τα (στουντιακά πλέον) επόμενα βήματα για την εκπομπή Marketbeers... αυτό που μας ετοιμάζει ο Δημήτρης είναι μεγάλο.
- Τί να γκουγκλάρεις για να μάθεις να γκουγκλάρεις σωστά. :)

RESOURCES:

- Επικοινώνησε με τον Δημήτρη Παρλιάρη.
- Resources για social media & digital marketing content: SocialBakers, Thinkwithgoogle, Sprout Social, Hustle, Facebook IQ
- Kappa Research, έρευνες στα Ελληνικά. 

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...