podlist.gr

25. Λευτέρης Παπαγεωργίου - Masterclass επιχειρηματικότητας: 17 εταιρείες και 8 exit έως σήμερα.

Σου άρεσε το επεισόδιο;

- Πώς ο Λευτέρης κατάφερε να δημιουργήσει 17 εταιρείες - τρέχοντας πάρα πολλά project ταυτόχρονα και έχοντας σημείωσει 8 επιτυχημένα exit έως σήμερα.
- Πώς αντιμετώπισε ο Λευτέρης τον κίνδυνο της οικονομικής καταστροφής το 2007 και το 2009.
- Ποιός είναι ο σωστός τρόπος να επιλέξεις co-founder κατά τον Λευτέρη.
- Το skillset που κάνει κάποιον κατάλληλο να γίνει serial entrepreneur (είναι πιο απλό από ότι νομίζεις).
- Πώς ο Λευτέρης κατέληξε στο κατάλληλο target group για τα έξυπνα σπίτια της Entranet... και η μεθολογία εύρεσης μίας νέας επιχειρηματικής ιδέας.
- Η σημασία του να γνωρίζεις την αγορά στην οποία κινείσαι προτού σχεδιάσεις ένα προιόν και ένας πρακτικός τρόπος να επαληθεύσεις αν η ιδέα σου έχει αξία.
- Πώς πωλήθηκαν 10,000 σπαθιά σαμουράι σε 30 λεπτά - και άλλες κουφές ιστορίες από το επιχειρείν στην Αμερική.
- Πώς να επιλέξεις κανάλια όταν μπαίνεις σε μία αγορά.
- Πώς να θέσεις την κατάλληλη τιμή στο προιόν σου (ο κανόνας του 70/30).
- Ποιός ο πραγματικός λόγος που απογειώθηκε η Airbnb και το YouTube;
- Η αξία των social media ασχέτως του είδους της επιχείρησης σου.
- Τα επόμενα σχέδια του Λευτέρη για την Entranet.

RESOURCES:

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...