podlist.gr

26. Δημήτρης Κανέλλης - Ο άνθρωπος πίσω από τα πιο δημοφιλή ελληνικά online communities

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον - creative technologist - Δημήτρη Κανέλλη, ιδρυτή του creative agency Imperius, τον δημιουργό πολύ δημοφιλών online κοινοτήτων (Σας λέει κάτι το "Thank You Next";), social media manager, content creator και συγγραφέα του βιβλίου "Όλα Είναι Μάταια".

Η συζήτηση μας αρχίζει - όπως πάντα - από την ιστορία του Δημήτρη και καταλήγει σε πολύ ενδιαφέροντα μονοπάτια με χρήσιμα insights για δημιουγούς περιεχομένου, agencies αλλά και κάθε είδους επιχειρηματία που ασχολείται με την τεχνολογία σήμερα. Η συστηματική προσέγγισή του στην ανάπτυξη του agency του δεν είναι σε καμμία περίπτωση τυπική, πράγμα που έχει οδηγήσει στην τεράστια μέχρι τώρα επιτυχία του και στην επέκτασή του εκτός των συνόρων. Πιο συγκεκριμένα, συζητήσαμε:

  • Την ιστορία του Δημήτρη. "Πως είναι να αρχίζεις να γράφεις Java στο δημοτικό σαν να ήταν η μητρική του γλώσσα;"
  • Πώς έγινε το 2013 ένα από τα top 5 account στην Ελλάδα στο Twitter
  • Πώς έκανε την μετάβαση από developer σε content creator και social media manager
  • Γενιέσαι έτσι ή χτίζεις σιγά σιγά τα social media marketing skills σου; Η απάντηση που θα σας εκπλήξει.
  • Χρειάζεσαι background σε marketing για να παραξεις περιεχόμενο;
  • Πόσα groups έχει τώρα, ποια έπιασαν, ποια όχι και γιατί;
  • Η ιστορία του Thank You Next
  • Πώς αρχίζει ένα νέο group ο Δημήτρης
  • Τι παίζει με αυτά τα boomer pages τύπου “Η απιστία δεν είναι μαγκια, είναι αυτοταπείνωση” με τις παναγίτσες, τα λουλουδακια και τα στρασάκια;
  • Πώς χρησιμοποιεί τα communities του για να βγάλει λεφτά
  • Ποια είναι η ομάδα που χρειάζεται για να διαχειριστεί τα assets του
  • Πώς έφτασε να πάρει η εταιρία του τα social media accounts του Bachelor από άλλες μεγάλες διαφημιστικές και πώς το διαχειρίστηκε;
  • Ποια η φιλοσοφία του στις συνεργασίες, και γιατί μπορεί και χρεώνει πιο ακριβά από όλη την αγορα;
  • Πώς διαλέγει συνεργάτες;
  • Το μεγαλύτερο του επαγγελματικο fail
  • Το καλύτερο ΤΥΝ που έχει δώσει σε πελάτη.
  • Πώς προέκυψε το βιβλίο “Όλα Είναι Μάταια”.

Resources

  • To mobile app που ανέπτυξε -->  trendit
  • To website του agency του

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους πρώτους χρήστες της...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...