podlist.gr

26. Δημήτρης Κανέλλης - Ο άνθρωπος πίσω από τα πιο δημοφιλή ελληνικά online communities

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον - creative technologist - Δημήτρη Κανέλλη, ιδρυτή του creative agency Imperius, τον δημιουργό πολύ δημοφιλών online κοινοτήτων (Σας λέει κάτι το "Thank You Next";), social media manager, content creator και συγγραφέα του βιβλίου "Όλα Είναι Μάταια".

Η συζήτηση μας αρχίζει - όπως πάντα - από την ιστορία του Δημήτρη και καταλήγει σε πολύ ενδιαφέροντα μονοπάτια με χρήσιμα insights για δημιουγούς περιεχομένου, agencies αλλά και κάθε είδους επιχειρηματία που ασχολείται με την τεχνολογία σήμερα. Η συστηματική προσέγγισή του στην ανάπτυξη του agency του δεν είναι σε καμμία περίπτωση τυπική, πράγμα που έχει οδηγήσει στην τεράστια μέχρι τώρα επιτυχία του και στην επέκτασή του εκτός των συνόρων. Πιο συγκεκριμένα, συζητήσαμε:

  • Την ιστορία του Δημήτρη. "Πως είναι να αρχίζεις να γράφεις Java στο δημοτικό σαν να ήταν η μητρική του γλώσσα;"
  • Πώς έγινε το 2013 ένα από τα top 5 account στην Ελλάδα στο Twitter
  • Πώς έκανε την μετάβαση από developer σε content creator και social media manager
  • Γενιέσαι έτσι ή χτίζεις σιγά σιγά τα social media marketing skills σου; Η απάντηση που θα σας εκπλήξει.
  • Χρειάζεσαι background σε marketing για να παραξεις περιεχόμενο;
  • Πόσα groups έχει τώρα, ποια έπιασαν, ποια όχι και γιατί;
  • Η ιστορία του Thank You Next
  • Πώς αρχίζει ένα νέο group ο Δημήτρης
  • Τι παίζει με αυτά τα boomer pages τύπου “Η απιστία δεν είναι μαγκια, είναι αυτοταπείνωση” με τις παναγίτσες, τα λουλουδακια και τα στρασάκια;
  • Πώς χρησιμοποιεί τα communities του για να βγάλει λεφτά
  • Ποια είναι η ομάδα που χρειάζεται για να διαχειριστεί τα assets του
  • Πώς έφτασε να πάρει η εταιρία του τα social media accounts του Bachelor από άλλες μεγάλες διαφημιστικές και πώς το διαχειρίστηκε;
  • Ποια η φιλοσοφία του στις συνεργασίες, και γιατί μπορεί και χρεώνει πιο ακριβά από όλη την αγορα;
  • Πώς διαλέγει συνεργάτες;
  • Το μεγαλύτερο του επαγγελματικο fail
  • Το καλύτερο ΤΥΝ που έχει δώσει σε πελάτη.
  • Πώς

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

94. Cyber security στην Ελλάδα: Πόσο προστατευμένοι είμαστε; - Κωνσταντίνος Παπαχαραλάμπους (EMPIST)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο νέο επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Κωνσταντίνο Παπαχαραλάμπους από την EMPIST, ο οποίος μιλάει για τη σημασία του cyber security και των προληπτικών υπηρεσιών IT στην Ελλάδα. Συζητάμε για τις σύγχρονες απειλές στον κυβερνοχώρο, μοιραζόμαστε ιστορίες τρόμου (και όχι μόνο) από τον επιχειρηματικό κόσμο και μαθαίνουμε για το τι κίνδυνοι υπάρχουν εκεί "εξω" και πώς να...

93. Είσαι up-to-date με τα digital analytics; - Δημήτρης Ανδρεαδάκης (KINESSO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Μετά από μια μικρή παύση, επιστρέψαμε δυναμικά με τον πρώτο μας καλεσμένο για το 2025, τον Δημήτρη Ανδρεαδάκη, teamleader στο τμήμα Digital Analytics της KINESSO. Σε αυτό το επεισόδιο, εξερευνούμε τον κόσμο των δεδομένων στα digital analytics, που συχνά παραβλέπεται αλλά είναι κρίσιμος για το Digital Marketing. Ανακαλύψετε τι νέο υπάρχει στα Google Analytics, πώς να...

92. Φτιάξε Landing Pages που να πουλάνε, με τον Ανδρέα Καραβανά (WEDOHYPE)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, εξερευνούμε με τον Ανδρέα Καραβανά, co-founder του agency WEDOHYPE, τις landing pages και τη σημασία τους για το σύγχρονο marketing, με παραδείγματα και δυνατά case studies. Μιλάμε για τις διαφορές μεταξύ απλών ιστοσελίδων και landing pages, τις στρατηγικές που οδηγούν σε υψηλά conversion rates και τις τεχνολογικές εξελίξεις που αλλάζουν το τοπίο του...