podlist.gr

26. Δημήτρης Κανέλλης - Ο άνθρωπος πίσω από τα πιο δημοφιλή ελληνικά online communities

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα έχουμε μαζί μας τον - creative technologist - Δημήτρη Κανέλλη, ιδρυτή του creative agency Imperius, τον δημιουργό πολύ δημοφιλών online κοινοτήτων (Σας λέει κάτι το "Thank You Next";), social media manager, content creator και συγγραφέα του βιβλίου "Όλα Είναι Μάταια".

Η συζήτηση μας αρχίζει - όπως πάντα - από την ιστορία του Δημήτρη και καταλήγει σε πολύ ενδιαφέροντα μονοπάτια με χρήσιμα insights για δημιουγούς περιεχομένου, agencies αλλά και κάθε είδους επιχειρηματία που ασχολείται με την τεχνολογία σήμερα. Η συστηματική προσέγγισή του στην ανάπτυξη του agency του δεν είναι σε καμμία περίπτωση τυπική, πράγμα που έχει οδηγήσει στην τεράστια μέχρι τώρα επιτυχία του και στην επέκτασή του εκτός των συνόρων. Πιο συγκεκριμένα, συζητήσαμε:

  • Την ιστορία του Δημήτρη. "Πως είναι να αρχίζεις να γράφεις Java στο δημοτικό σαν να ήταν η μητρική του γλώσσα;"
  • Πώς έγινε το 2013 ένα από τα top 5 account στην Ελλάδα στο Twitter
  • Πώς έκανε την μετάβαση από developer σε content creator και social media manager
  • Γενιέσαι έτσι ή χτίζεις σιγά σιγά τα social media marketing skills σου; Η απάντηση που θα σας εκπλήξει.
  • Χρειάζεσαι background σε marketing για να παραξεις περιεχόμενο;
  • Πόσα groups έχει τώρα, ποια έπιασαν, ποια όχι και γιατί;
  • Η ιστορία του Thank You Next
  • Πώς αρχίζει ένα νέο group ο Δημήτρης
  • Τι παίζει με αυτά τα boomer pages τύπου “Η απιστία δεν είναι μαγκια, είναι αυτοταπείνωση” με τις παναγίτσες, τα λουλουδακια και τα στρασάκια;
  • Πώς χρησιμοποιεί τα communities του για να βγάλει λεφτά
  • Ποια είναι η ομάδα που χρειάζεται για να διαχειριστεί τα assets του
  • Πώς έφτασε να πάρει η εταιρία του τα social media accounts του Bachelor από άλλες μεγάλες διαφημιστικές και πώς το διαχειρίστηκε;
  • Ποια η φιλοσοφία του στις συνεργασίες, και γιατί μπορεί και χρεώνει πιο ακριβά από όλη την αγορα;
  • Πώς διαλέγει συνεργάτες;
  • Το μεγαλύτερο του επαγγελματικο fail
  • Το καλύτερο ΤΥΝ που έχει δώσει σε πελάτη.
  • Πώς

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...