podlist.gr

32. Τόλης Αϊβαλής - Εκπαιδεύοντας τους μελλοντικούς Έλληνες digital marketers με τη Knowcrunch

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Για πολλούς από εμάς στον κόσμο του Digital Marketing ο Τόλης Αϊβαλής δεν χρειάζεται συστάσεις. Έχει συνδυάσει το όνομά του τις τελευταίες 2 δεκαετίες  με πολλά μεγάλα project στον χώρο των startup και του marketing. Σε αυτή τη συζήτηση μιλά κατά βάση με την ιδιότητα του ιδρυτή της Knowcrunch, του μεγαλύτερου εκπαιδευτικού οργανισμού σε θέματα digital marketing στην Ελλάδα.
Να κάποια θέματα για τα οποία μιλήσαμε

  • Για το story Τόλη και την πορεία του μέσα στην επιχειρηματικότητα (από την εποχή των Windows 3.11)
  • Για το story της Knowcrunch και πως άρχισε το 2010 από το Palo Alto και έφτασε το 2022 να είναι το Νο.1 σχολείο digital marketing στην Ελλάδα
  • Πώς θα έπρεπε να είναι δομημένο το curriculum ενός digital marketing course; Πόσο γενικό / εξειδικευμένο πρέπει να είναι; Πόσο τεχνικό / στρατηγικό πρεέπει να είναι; Πόσο συχνά πρέπει να  ανανεώνεται;
  • Όταν κάποιος ξεκινά την εκπαίδευσή του στο digital, πώς είναι καλό να προσεγγίσει κανεις την εξέλιξή του στον χώρο; Ποιοι τομείς ειναι καλοι τώρα το 2022 να εξειδικευτεί κανείς ώστε να είναι employable στο μέλλον;
  • Master στο marketing ή digital marketing diploma;
  • Ποιες οι παθογένειες της ελληνικής αγοράς και τι σημαίνει αυτό για τους επαγγελματίες του marketing;
  • Ποια η διαφορά του να είσαι marketer σε agency ή σε κάποιο brand;
  • Γιατί δεν "πουλάει" το email marketing στην Ελλάδα;
  • Πώς να ψαχτείς σε marketing courses (εκτός Knowcrunch)
  • Τι παίζει με το Facebook Group "Digital & Social Media Nation Greece";
  • Και άλλα πολλά...

Τα λινξ

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...