podlist.gr

32. Τόλης Αϊβαλής - Εκπαιδεύοντας τους μελλοντικούς Έλληνες digital marketers με τη Knowcrunch

Για πολλούς από εμάς στον κόσμο του Digital Marketing ο Τόλης Αϊβαλής δεν χρειάζεται συστάσεις. Έχει συνδυάσει το όνομά του τις τελευταίες 2 δεκαετίες  με πολλά μεγάλα project στον χώρο των startup και του marketing. Σε αυτή τη συζήτηση μιλά κατά βάση με την ιδιότητα του ιδρυτή της Knowcrunch, του μεγαλύτερου εκπαιδευτικού οργανισμού σε θέματα digital marketing στην Ελλάδα.
Να κάποια θέματα για τα οποία μιλήσαμε

  • Για το story Τόλη και την πορεία του μέσα στην επιχειρηματικότητα (από την εποχή των Windows 3.11)
  • Για το story της Knowcrunch και πως άρχισε το 2010 από το Palo Alto και έφτασε το 2022 να είναι το Νο.1 σχολείο digital marketing στην Ελλάδα
  • Πώς θα έπρεπε να είναι δομημένο το curriculum ενός digital marketing course; Πόσο γενικό / εξειδικευμένο πρέπει να είναι; Πόσο τεχνικό / στρατηγικό πρεέπει να είναι; Πόσο συχνά πρέπει να  ανανεώνεται;
  • Όταν κάποιος ξεκινά την εκπαίδευσή του στο digital, πώς είναι καλό να προσεγγίσει κανεις την εξέλιξή του στον χώρο; Ποιοι τομείς ειναι καλοι τώρα το 2022 να εξειδικευτεί κανείς ώστε να είναι employable στο μέλλον;
  • Master στο marketing ή digital marketing diploma;
  • Ποιες οι παθογένειες της ελληνικής αγοράς και τι σημαίνει αυτό για τους επαγγελματίες του marketing;
  • Ποια η διαφορά του να είσαι marketer σε agency ή σε κάποιο brand;
  • Γιατί δεν "πουλάει" το email marketing στην Ελλάδα;
  • Πώς να ψαχτείς σε marketing courses (εκτός Knowcrunch)
  • Τι παίζει με το Facebook Group "Digital & Social Media Nation Greece";
  • Και άλλα πολλά...

Τα λινξ

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους πρώτους χρήστες της...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...