56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO
Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:
- Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
- Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
- Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
- Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
- Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
- Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
- Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
- Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές
Τα λίνξ:
- https://www.linkedin.com/in/vasiliki-axarli/
- https://www.ferryhopper.com/
- Κατέβασε την εφαρμογή για Android και Apple
Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/
Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/
Podcast links
- Website
- Tiktok
- Youtube
- Google form - Γράψε τη δική σου ιστορία αγανάκτησης
Τα προσωπικά μου links
- iamnontas.com
- Το Linkedin μου
- Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
- Μάθε πώς να βγάλεις λεφτά σαν freelancer στο Fiverr
Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support