56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO
Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:
- Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
- Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
- Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
- Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
- Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
- Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
- Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
- Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές
Τα λίνξ:
- https://www.linkedin.com/in/vasiliki-axarli/
- https://www.ferryhopper.com/
- Κατέβασε την εφαρμογή για Android και Apple
Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.
Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist
Podcast links
- Website
- Tiktok
- Youtube
- Google form - Γράψε τη δική σου ιστορία αγανάκτησης
Προσωπικά links
- iamnontas.com
- Το Linkedin μου
- Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
- Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
- Στήριξε το Podcast εδώ.