podlist.gr

56. Χτίζοντας το marketing του Ferryhopper από τα θεμέλια - Βάσια Αξαρλή, CMO

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Βάσια Αξαρλή είναι η CMO ενός από τα πιο πετυχημένα Ελληνικά startups, Ferryhopper. Μιας πλατφόρμας κράτησης ακτοπλοϊκών εισιτηρίων που εξυπηρετεί εκατοντάδες χιλιάδες άτομα σε όλο τον κόσμο κάθε χρόνο. Μιλήσαμε για:

  • Πώς δημιουργήθηκε το Ferryhopper και πως κατέληξε CMO στα 25 της
  • Τι είναι το Ferryhopper και ποιο είναι το κενό που κάλυψε στην αγορά
  • Ποιο ήταν το κλειδί που τους έκανε να χτίσουν το brand τους και να τους εμπιστευτεί η αγορά τόσο γρήγορα
  • Πώς χρησιμοποίησαν το SEO και το growth hacking στα πρώτα τους χρονια
  • Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων καμπανιών
  • Με ποια στρατηγική επιβίωσαν στην πολύ δύσκολη περίοδο του κορονοϊού
  • Πώς στοχεύουν το κοινό τους και ποια είναι τα segments τις αγοράς του Ferryhopper στην ελλάδα
  • Πώς είναι οι millenials σαν εργαζόμενοι και σαν καταναλωτές


Τα λίνξ:

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

103. ChatGPT: 6 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 1ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το solo επεισόδιο μιλάω για το ChatGPT - όχι όπως το βλέπουν οι γραφικοί AI bros που σου πουλάνε τα prompts με το κιλό, αλλά όπως το χρησιμοποιώ εγώ στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου και στη ζωή μου. Μοιράζομαι 6 βασικά λάθη που κάνουν σχεδόν όλοι όταν χρησιμοποιούν το εργαλείο, και κυρίως τον διαφορετικό τρόπο σκέψης που πρέπει να υιοθετήσουμε για να το...

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...