podlist.gr

57. Ας μιλήσουμε για e-commerce & Shopify - Γιώργος Καλαντζής

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα έχω μαζί μου τον Γιώργο Καλαντζή, Creative & Performance Director στην Rewize, ένα boutique agency που ασχολείται κυρίως με Luxury Fashion Brands & το ecommerce σαν Shopify Partners. Να για τι μιλάμε σήμερα:

  • Η ιστορία του Γιώργου και της Re-wize
  • Γιατί διάλεξαν το συγκεκριμένο niche (luxury fashion) και ποιες είναι οι ιδιαιτερότητές του
  • Πώς προσεγγίζει τους πελάτες τους και τι υπηρεσίες προσφέρουν
  • Τι παρανοήσεις υπάρχουν στους ιδιοκτήτες όταν ξεκινάνε να προωθήσουν online την επιχείρηση τους.
  • Ποια είναι τα κρυφά κόστη που δεν υπολογίζουμε στο ecommerce
  • Easy wins στο ecommerce
  • Πώς να χρησιμοποιήσεις έξυπνα τα προϊοντικά φίλτρα που σου δίνει η πλατφόρμα για να βοηθήσεις τους πελάτες να βρουν αυτό που θέλουν
  • Τι κάνει ξεχωριστό ένα fashion brand
  • Γιατί να φτιάξεις το κατάστημά σου σε Shopify
  • Γιατί να μην διαλέξει κάποιος Shopify
  • Διαφορες μεταξύ φυσικού καταστήματος, online κατάστημα και dropshipping
  • Μία επιτυχία και μια αποτυχία του Γιώργου με τους πελάτες του

Λινξ


Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...