podlist.gr

57. Ας μιλήσουμε για e-commerce & Shopify - Γιώργος Καλαντζής

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα έχω μαζί μου τον Γιώργο Καλαντζή, Creative & Performance Director στην Rewize, ένα boutique agency που ασχολείται κυρίως με Luxury Fashion Brands & το ecommerce σαν Shopify Partners. Να για τι μιλάμε σήμερα:

  • Η ιστορία του Γιώργου και της Re-wize
  • Γιατί διάλεξαν το συγκεκριμένο niche (luxury fashion) και ποιες είναι οι ιδιαιτερότητές του
  • Πώς προσεγγίζει τους πελάτες τους και τι υπηρεσίες προσφέρουν
  • Τι παρανοήσεις υπάρχουν στους ιδιοκτήτες όταν ξεκινάνε να προωθήσουν online την επιχείρηση τους.
  • Ποια είναι τα κρυφά κόστη που δεν υπολογίζουμε στο ecommerce
  • Easy wins στο ecommerce
  • Πώς να χρησιμοποιήσεις έξυπνα τα προϊοντικά φίλτρα που σου δίνει η πλατφόρμα για να βοηθήσεις τους πελάτες να βρουν αυτό που θέλουν
  • Τι κάνει ξεχωριστό ένα fashion brand
  • Γιατί να φτιάξεις το κατάστημά σου σε Shopify
  • Γιατί να μην διαλέξει κάποιος Shopify
  • Διαφορες μεταξύ φυσικού καταστήματος, online κατάστημα και dropshipping
  • Μία επιτυχία και μια αποτυχία του Γιώργου με τους πελάτες του

Λινξ


Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

99. Events, influencers και συνεργασίες - Γιώργος Κουράκος (AMG Media)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τον Γιώργο Κουράκο, Managing Director της AMG Media, έναν τύπο που έχει φάει τα events με το κουτάλι και ξέρει πώς στήνονται. Μιλήσαμε χαλαρά αλλά ουσιαστικά για το πώς έχει αλλάξει το παιχνίδι, τι ρόλο παίζουν οι influencers στην επιτυχία ενός event και γιατί η στρατηγική χωρίς συνεργασία δεν πάει μακριά.Τι κρατάμε από τη συζήτηση:Το...

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...