podlist.gr

57. Ας μιλήσουμε για e-commerce & Shopify - Γιώργος Καλαντζής

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα έχω μαζί μου τον Γιώργο Καλαντζή, Creative & Performance Director στην Rewize, ένα boutique agency που ασχολείται κυρίως με Luxury Fashion Brands & το ecommerce σαν Shopify Partners. Να για τι μιλάμε σήμερα:

  • Η ιστορία του Γιώργου και της Re-wize
  • Γιατί διάλεξαν το συγκεκριμένο niche (luxury fashion) και ποιες είναι οι ιδιαιτερότητές του
  • Πώς προσεγγίζει τους πελάτες τους και τι υπηρεσίες προσφέρουν
  • Τι παρανοήσεις υπάρχουν στους ιδιοκτήτες όταν ξεκινάνε να προωθήσουν online την επιχείρηση τους.
  • Ποια είναι τα κρυφά κόστη που δεν υπολογίζουμε στο ecommerce
  • Easy wins στο ecommerce
  • Πώς να χρησιμοποιήσεις έξυπνα τα προϊοντικά φίλτρα που σου δίνει η πλατφόρμα για να βοηθήσεις τους πελάτες να βρουν αυτό που θέλουν
  • Τι κάνει ξεχωριστό ένα fashion brand
  • Γιατί να φτιάξεις το κατάστημά σου σε Shopify
  • Γιατί να μην διαλέξει κάποιος Shopify
  • Διαφορες μεταξύ φυσικού καταστήματος, online κατάστημα και dropshipping
  • Μία επιτυχία και μια αποτυχία του Γιώργου με τους πελάτες του

Λινξ


Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...