podlist.gr

66. Product & Brand Marketing στις πολυεθνικές - Σπύρος Ζέρβας

Σήμερα μιλάω με τον Σπύρο Ζέρβα, πρώην ηγετικό Marketing στέλεχος  στην P&G και νυν στην Edwards Lifesciences, στην Ελβετία. Ο Σπύρος ξέρει από πρώτο χέρι πως αναπτύσσονται brands (δισ)εκατομμυρίων από το στάδιο της έρευνας, της ανάπτυξης, του λανσαρίσματος νέου προϊόντος μέχρι και τη διανομή. Μιλάμε θεωρητικά, μιλάμε πρακτικά, και λέμε ιστορίες από γνωστά brands αλλά και την εμπειρία του Σπύρου. Πιο συγκεκριμένα:

  • Τι είναι (ουσιαστικά) marketing
  • Τι σημαίνει "αναπτυξη προϊόντος"
  • Πώς λανσάρει μια πολυεθνική ένα προϊόν
  • Πώς να μήν κανιβαλίσεις το ήδη υπάρχον προϊόν σου με ένα άλλο
  • Ποια η διαφορά του Product Marketing και του Brand Marketing
  • Πως μετράμε τα αποτελέσματα εκτός digital
  • Ποια η σημασία του positioning
  • Ποια η σχέση μιας πολυεθνικής με τα agencies
  • Ποια η σημασία του καλού brief στο agency
  • Και πολλά άλλα...

Λινξ


Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους πρώτους χρήστες της...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...