podlist.gr

66. Product & Brand Marketing στις πολυεθνικές - Σπύρος Ζέρβας

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα μιλάω με τον Σπύρο Ζέρβα, πρώην ηγετικό Marketing στέλεχος  στην P&G και νυν στην Edwards Lifesciences, στην Ελβετία. Ο Σπύρος ξέρει από πρώτο χέρι πως αναπτύσσονται brands (δισ)εκατομμυρίων από το στάδιο της έρευνας, της ανάπτυξης, του λανσαρίσματος νέου προϊόντος μέχρι και τη διανομή. Μιλάμε θεωρητικά, μιλάμε πρακτικά, και λέμε ιστορίες από γνωστά brands αλλά και την εμπειρία του Σπύρου. Πιο συγκεκριμένα:

  • Τι είναι (ουσιαστικά) marketing
  • Τι σημαίνει "αναπτυξη προϊόντος"
  • Πώς λανσάρει μια πολυεθνική ένα προϊόν
  • Πώς να μήν κανιβαλίσεις το ήδη υπάρχον προϊόν σου με ένα άλλο
  • Ποια η διαφορά του Product Marketing και του Brand Marketing
  • Πως μετράμε τα αποτελέσματα εκτός digital
  • Ποια η σημασία του positioning
  • Ποια η σχέση μιας πολυεθνικής με τα agencies
  • Ποια η σημασία του καλού brief στο agency
  • Και πολλά άλλα...

Λινξ


Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...