66. Product & Brand Marketing στις πολυεθνικές - Σπύρος Ζέρβας
Σήμερα μιλάω με τον Σπύρο Ζέρβα, πρώην ηγετικό Marketing στέλεχος στην P&G και νυν στην Edwards Lifesciences, στην Ελβετία. Ο Σπύρος ξέρει από πρώτο χέρι πως αναπτύσσονται brands (δισ)εκατομμυρίων από το στάδιο της έρευνας, της ανάπτυξης, του λανσαρίσματος νέου προϊόντος μέχρι και τη διανομή. Μιλάμε θεωρητικά, μιλάμε πρακτικά, και λέμε ιστορίες από γνωστά brands αλλά και την εμπειρία του Σπύρου. Πιο συγκεκριμένα:
- Τι είναι (ουσιαστικά) marketing
- Τι σημαίνει "αναπτυξη προϊόντος"
- Πώς λανσάρει μια πολυεθνική ένα προϊόν
- Πώς να μήν κανιβαλίσεις το ήδη υπάρχον προϊόν σου με ένα άλλο
- Ποια η διαφορά του Product Marketing και του Brand Marketing
- Πως μετράμε τα αποτελέσματα εκτός digital
- Ποια η σημασία του positioning
- Ποια η σχέση μιας πολυεθνικής με τα agencies
- Ποια η σημασία του καλού brief στο agency
- Και πολλά άλλα...
Λινξ
- Linkedin Σπύρου: https://www.linkedin.com/in/spyroszervas/
Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr
Podcast links
- Website
- Tiktok
- Youtube
- Google form - Γράψε τη δική σου ιστορία αγανάκτησης
Προσωπικά links
- iamnontas.com
- Το Linkedin μου
- Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
- Δοκίμασε το "ActiveCampaign για Ευρωπαϊκές εταιρίες".
- Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
- Στήριξε το Podcast εδώ.
