podlist.gr

66. Product & Brand Marketing στις πολυεθνικές - Σπύρος Ζέρβας

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σήμερα μιλάω με τον Σπύρο Ζέρβα, πρώην ηγετικό Marketing στέλεχος  στην P&G και νυν στην Edwards Lifesciences, στην Ελβετία. Ο Σπύρος ξέρει από πρώτο χέρι πως αναπτύσσονται brands (δισ)εκατομμυρίων από το στάδιο της έρευνας, της ανάπτυξης, του λανσαρίσματος νέου προϊόντος μέχρι και τη διανομή. Μιλάμε θεωρητικά, μιλάμε πρακτικά, και λέμε ιστορίες από γνωστά brands αλλά και την εμπειρία του Σπύρου. Πιο συγκεκριμένα:

  • Τι είναι (ουσιαστικά) marketing
  • Τι σημαίνει "αναπτυξη προϊόντος"
  • Πώς λανσάρει μια πολυεθνική ένα προϊόν
  • Πώς να μήν κανιβαλίσεις το ήδη υπάρχον προϊόν σου με ένα άλλο
  • Ποια η διαφορά του Product Marketing και του Brand Marketing
  • Πως μετράμε τα αποτελέσματα εκτός digital
  • Ποια η σημασία του positioning
  • Ποια η σχέση μιας πολυεθνικής με τα agencies
  • Ποια η σημασία του καλού brief στο agency
  • Και πολλά άλλα...

Λινξ


Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

103. ChatGPT: 6 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 1ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το solo επεισόδιο μιλάω για το ChatGPT - όχι όπως το βλέπουν οι γραφικοί AI bros που σου πουλάνε τα prompts με το κιλό, αλλά όπως το χρησιμοποιώ εγώ στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου και στη ζωή μου. Μοιράζομαι 6 βασικά λάθη που κάνουν σχεδόν όλοι όταν χρησιμοποιούν το εργαλείο, και κυρίως τον διαφορετικό τρόπο σκέψης που πρέπει να υιοθετήσουμε για να το...

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...