podlist.gr

67. Όλοι οι τρόποι να κάνεις καριέρα στο SEO - Αλέξανδρος Γαληνός

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Αλέξανδρος Γαληνός είναι αυτή τη στιγμή Head of SEO στην Hoppa και Co-founder & Marketing Manager στο parentshub.gr, αλλά έχει ζήσει το SEO από όλα σχεδόν τα πόστα στην μέχρι τώρα καριέρα του. Έτσι είναι ο πλέον κατάλληλος άνθρωπος να μας πει πώς είναι να κάνεις καριέρα στο SEO και να μας συμβουλέψει για το τι δρόμο να ακολουθήσεις. Μεταξύ άλλων μιλάμε για:

  • Πώς είναι να κάνεις SEO σε μεγάλο οργανισμό και πώς είναι να διαχειρίζεσαι τα εσωτερικά politics
  • Από που μπορείς να ξεκινήσεις την καριέρα σου στο SEO
  • Τα 3 βασικά pillars του SEO: On-page/content - Link building - Technical
  • Ποιά είναι τα πιθανά career paths στην Ελλάδα και πώς μπορείς να εξελιχθείς
  • In-house ή agency; Freelancer ή υπάλληλος;
  • Πότε έχει νόημα να εξειδικευτείς περαιτέρω στο SEO.
  • Τι είναι το revenue-focused SEO
  • Πώς αλλάζει το σκηνικό στο SEO με το ChatGPT και πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις αποδοτικά στη δουλειά σου

Λινξ

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

99. Events, influencers και συνεργασίες - Γιώργος Κουράκος (AMG Media)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τον Γιώργο Κουράκο, Managing Director της AMG Media, έναν τύπο που έχει φάει τα events με το κουτάλι και ξέρει πώς στήνονται. Μιλήσαμε χαλαρά αλλά ουσιαστικά για το πώς έχει αλλάξει το παιχνίδι, τι ρόλο παίζουν οι influencers στην επιτυχία ενός event και γιατί η στρατηγική χωρίς συνεργασία δεν πάει μακριά.Τι κρατάμε από τη συζήτηση:Το...

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...