podlist.gr

68. Μια 24χρονη διαιτολόγος ξέρει καλύτερο marketing από σένα - Ιωάννα Νακάκη

Σου άρεσε το επεισόδιο;

H Ιωάννα Νακάκη είναι διαιτολόγος - διατροφολόγος και ξεκάθαρα ένα marketing geek.
Είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του πώς η νέα γενιά (είναι μόλις 24 χρονών) χρησιμοποιεί τα social media, τα marketing tools και τις εξωτερικές συνεργασίες για να μετατρέψει ένα παραδοσιακό επάγγελμα, σε μία επιχείρηση που βγάζει λεφτά με πολλαπλούς τρόπους!

Links

Resources

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

92. Φτιάξε Landing Pages που να πουλάνε, με τον Ανδρέα Καραβανά (WEDOHYPE)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, εξερευνούμε με τον Ανδρέα Καραβανά, co-founder του agency WEDOHYPE, τις landing pages και τη σημασία τους για το σύγχρονο marketing, με παραδείγματα και δυνατά case studies. Μιλάμε για τις διαφορές μεταξύ απλών ιστοσελίδων και landing pages, τις στρατηγικές που οδηγούν σε υψηλά conversion rates και τις τεχνολογικές εξελίξεις που αλλάζουν το τοπίο του...

91. Η τέχνη της διοργάνωσης εκδηλώσεων και του event marketing - Βασίλης Μεντζελόπουλος

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο επεισόδιο του 3Kila Marketing Podcast, φιλοξενούμε τον Βασίλη Μεντζελόπουλο, Managing Director της Amuse, ο οποίος μοιράζεται πολύτιμες γνώσεις για τον τομέα του event marketing. Συζητάμε για την πορεία της εταιρείας του, την προσαρμογή της στις προκλήσεις της πανδημίας και τις καινοτόμες στρατηγικές που εφαρμόζει για να διατηρεί το κοινό αφοσιωμένο. Με έμφαση στη...

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...