podlist.gr

The greek marketing podcast! - Official trailer

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Το Τρία Κιλά Μάρκετινγκ είναι ένα podcast για έλληνες επιχειρηματίες και marketers.
Ορίστε, και για τις μηχανές αναζήτησης: marketing in greece ή αλλιώς greek marketing podcast.
Δημιουργήθηκε από δύο marketers, τον Νώντα και τον Γιώργο για να ξεγυμνωθούν επιτέλους οι 2 πλευρές αυτής της σχέσης αγάπης-μίσους του μαρκετίστα με τον πελάτη.
Μαζί με τους καλεσμένους μας συζητάμε για όλα όσα μας απασχολούν στην επιχειρηματικότητα και το μαρκετινγκ.
Σε αυτό το special σύντομο επεισόδιο συστηνόμαστε στο κοινό και συζητάμε για τα origins του Τρία Κιλά Μάρκετινγκ.
 

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

103. ChatGPT: 6 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 1ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το solo επεισόδιο μιλάω για το ChatGPT - όχι όπως το βλέπουν οι γραφικοί AI bros που σου πουλάνε τα prompts με το κιλό, αλλά όπως το χρησιμοποιώ εγώ στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου και στη ζωή μου. Μοιράζομαι 6 βασικά λάθη που κάνουν σχεδόν όλοι όταν χρησιμοποιούν το εργαλείο, και κυρίως τον διαφορετικό τρόπο σκέψης που πρέπει να υιοθετήσουμε για να το...

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...