podlist.gr

14. Σάββας Ζορτίκης - Growth & Hiring με τον CEO της Viral Loops

Σου άρεσε το επεισόδιο;

SHOW NOTES:
  • Πώς (και γιατί) ο Σάββας δημιούργησε την Viral Loops ύστερα απ'την επιτυχημένη του πορεία ως co-founder της Growth Rocks και marketing consultant.
  • Ποια κανάλια δοκίμασαν έως ότου αρχίσουν τελικά να έχουν σημαντικό traction περίπου έναν χρόνο αργότερα.
  • Πώς διαφοροποίησαν την Viral Loops σε σχέση με τα υπόλοιπα referral marketing εργαλεία που υπάρχουν.
  • Πώς η σύσταση μίας ομάδας marketing αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου και τα εξελικτικά στάδια μίας εταιρείας.
  • Η αξία του passion economy / creator market και πώς η Viral Loops σκοπεύει να την αξιοποιήσει... (αν σε ενδιαφέρει ο χώρος των content creator και θα ήθελες να απασχοληθείς σε μία εταιρειά τεχνολογίας πρέπει να το ακούσεις).
  • Τί πρέπει να κάνει ένας junior marketer ώστε να προσληφθεί σε μία εταιρεία... αλλά και ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ώστε να ανελιχθεί σε μία υψηλόβαθμη θέση; Κάποιοι θα διαφωνήσουν με την άποψη του Σάββα, αλλά είναι η άποψη που έχουν οι περισσότεροι φτασμένοι επιχειρηματίες.
  • Πώς να μάθεις digital εντελώς μόνος σου (και δύο παραδείγματα ανθρώπων που το έκαναν επιτυχώς) προτού καν βρεις την πρώτη σου δουλειά.
  • Τί περιμένει ο Σάββας από τον νέο senior marketing ρόλο που θέλει να προσλάβει άμεσα (για αιτήσεις, εδώ).
  • Η στρατηγική SEO του Canva και του Pinterest καθώς και το ποια κομμάτια της εφαρμόζει η Viral Loops... καθώς και ο ρόλος του CRO (conversion rate optimization) σε ένα τεχνολογικό προιόν.

RESOURCES:


Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...