podlist.gr

14. Σάββας Ζορτίκης - Growth & Hiring με τον CEO της Viral Loops

Σου άρεσε το επεισόδιο;

SHOW NOTES:
  • Πώς (και γιατί) ο Σάββας δημιούργησε την Viral Loops ύστερα απ'την επιτυχημένη του πορεία ως co-founder της Growth Rocks και marketing consultant.
  • Ποια κανάλια δοκίμασαν έως ότου αρχίσουν τελικά να έχουν σημαντικό traction περίπου έναν χρόνο αργότερα.
  • Πώς διαφοροποίησαν την Viral Loops σε σχέση με τα υπόλοιπα referral marketing εργαλεία που υπάρχουν.
  • Πώς η σύσταση μίας ομάδας marketing αλλάζει με το πέρασμα του χρόνου και τα εξελικτικά στάδια μίας εταιρείας.
  • Η αξία του passion economy / creator market και πώς η Viral Loops σκοπεύει να την αξιοποιήσει... (αν σε ενδιαφέρει ο χώρος των content creator και θα ήθελες να απασχοληθείς σε μία εταιρειά τεχνολογίας πρέπει να το ακούσεις).
  • Τί πρέπει να κάνει ένας junior marketer ώστε να προσληφθεί σε μία εταιρεία... αλλά και ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ώστε να ανελιχθεί σε μία υψηλόβαθμη θέση; Κάποιοι θα διαφωνήσουν με την άποψη του Σάββα, αλλά είναι η άποψη που έχουν οι περισσότεροι φτασμένοι επιχειρηματίες.
  • Πώς να μάθεις digital εντελώς μόνος σου (και δύο παραδείγματα ανθρώπων που το έκαναν επιτυχώς) προτού καν βρεις την πρώτη σου δουλειά.
  • Τί περιμένει ο Σάββας από τον νέο senior marketing ρόλο που θέλει να προσλάβει άμεσα (για αιτήσεις, εδώ).
  • Η στρατηγική SEO του Canva και του Pinterest καθώς και το ποια κομμάτια της εφαρμόζει η Viral Loops... καθώς και ο ρόλος του CRO (conversion rate optimization) σε ένα τεχνολογικό προιόν.

RESOURCES:


Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...