podlist.gr

104: Γιατί ο εγκέφαλός σου σαμποτάρει τη χαρά σου | Μέρος 1ο

Πότε ήταν η τελευταία φορά που ένιωσες πραγματική, αυθεντική χαρά; Όχι ανακούφιση. Όχι ότι "ξεφεύγεις" μπροστά στην τηλεόραση. Αληθινή χαρά.

Αν χρειάστηκες λίγο παραπάνω χρόνο να θυμηθείς, αυτό το επεισόδιο είναι για σένα.

Η χαρά δεν είναι πολυτέλεια - είναι βιολογική ανάγκη. Κι όμως, οι περισσότεροι άνθρωποι την αναβάλλουν, την υποτιμούν ή την μπερδεύουν με την παθητική κατανάλωση και την καταστολή. Γιατί;

Επειδή ο εγκέφαλός μας είναι εξελικτικά προγραμματισμένος να εστιάζει στα αρνητικά - και αυτό έχει ένα τίμημα που δεν φαντάζεσαι.

Βρες τις αναλυτικές σημειώσεις του επεισοδίου εδώ


Γίνε μέλος του Academy για να συμμετέχεις στο Happiness Reset

⁠Κάνε εγγραφή στο newsletter για να λάβεις όλες τις σχετικές ενημερώσεις⁠

Ξεκίνα το Journaling μεθοδικά και οργανωμένα


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/phyllisophies/episodes/104-----------1-e3f5lir

Περισσότερα επεισόδια

113: Από πότε προσπαθείς μόνη/ος σου;

Αν ήμουν η coach σου, θα σου έλεγα αυτά τα 4 πράγματα. Χωρίς ονόματα και case studies. Αν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε κάτι από αυτά, αυτό είναι το σημάδι που χρειάζεσαι για να προβληματιστείς.Σε αυτό το επεισόδιο δεν εξηγώ, κάνω ερωτήσεις:Γιατί δεν χρειάζεται να τα καταφέρεις μόνη σου, γιατί η αναβλητικότητα συχνά είναι κάτι άλλο από αυτό που νομίζεις, γιατί η ετοιμότητα έρχεται μετά τη...

112: Γιατί μαθαίνουμε να μικραίνουμε - και πώς αρχίζεις να το βλέπεις

Ζητάς συγγνώμη που μίλησες. Που πήρες χώρο. Που υπάρχεις. Αυτό δεν είναι ευγένεια - είναι ένα πρόγραμμα που έμαθες χωρίς να το ξέρεις.Σε αυτό το επεισόδιο βλέπουμε πώς αποκτήσαμε τον κανόνα του «μην πιάνεις χώρο», τι συμβαίνει εσωτερικά όταν τον εκτελούμε αυτόματα, και πώς αρχίζεις να τον βλέπεις - χωρίς να χρειαστεί να τον σπάσεις αμέσως.Βασισμένο στην έρευνα των Gilbert, Kross και Neff.▸ Το...

Υ.Γ.: Μια σκέψη από το σημερινό μου journaling

Σήμερα το πρωί, γράφοντας στο journal μου, σκέφτηκα κάτι που δεν μπορούσα να μη μοιραστώ. Όλοι μιλάνε για αποδοχή - αποδέξου αυτό που είναι. Αλλά τι γίνεται αν δεν έχεις αποδεχτεί πρώτα αυτό που είσαι; Αυτό είναι ένα Υ.Γ. - μια σύντομη σκέψη ανάμεσα στα επεισόδια, μόνο για σένα.Αν θέλεις να μοιραστείς μαζί μου τη σκέψη μου, θα με βρεις εδώ:Ή με ένα email στο [email protected]Κι αν θέλεις...