podlist.gr

Φυλλισοφίες
Φυλλισοφίες

113: Τι περιμένεις για να ξεκινήσεις;

Αν ήμουν η coach σου, θα σου έλεγα αυτά τα 4 πράγματα. Χωρίς ονόματα και case studies. Αν αναγνωρίζεις τον εαυτό σου σε κάτι από αυτά, αυτό είναι το σημάδι που χρειάζεσαι για να προβληματιστείς.

Σε αυτό το επεισόδιο δεν εξηγώ, κάνω ερωτήσεις:

Γιατί δεν χρειάζεται να τα καταφέρεις μόνη σου, γιατί η αναβλητικότητα συχνά είναι κάτι άλλο από αυτό που νομίζεις, γιατί η ετοιμότητα έρχεται μετά τη δράση, και γιατί η πρώτη αλλαγή δεν είναι ποτέ κάποια τεχνική που πρέπει να εφαρμόσεις.

Σημείωση: Αναφέρομαι στο επεισόδιο 112, αλλά εννοώ το 102 για την Αναβλητικότητα. Το βρίσκεις εδώ: https://phyllisgabriel.com/ep102-procrastination/

---

Δωρεάν οδηγός για τον εσωτερικό κριτή: phyllisgabriel.kit.com/inner-critic-checklist

---

Newsletter «Βήμα πίσω» (κάθε Παρασκευή): https://phyllisophies.gr/

---

Βρες τις αναλυτικές σημειώσεις του επεισοδίου εδώ: https://phyllisgabriel.com/ep113-not-alone/


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/phyllisophies/episodes/113-e3l6ce4

Περισσότερα επεισόδια

112: Γιατί μαθαίνουμε να μικραίνουμε - και πώς αρχίζεις να το βλέπεις

Ζητάς συγγνώμη που μίλησες. Που πήρες χώρο. Που υπάρχεις. Αυτό δεν είναι ευγένεια - είναι ένα πρόγραμμα που έμαθες χωρίς να το ξέρεις.Σε αυτό το επεισόδιο βλέπουμε πώς αποκτήσαμε τον κανόνα του «μην πιάνεις χώρο», τι συμβαίνει εσωτερικά όταν τον εκτελούμε αυτόματα, και πώς αρχίζεις να τον βλέπεις - χωρίς να χρειαστεί να τον σπάσεις αμέσως.Βασισμένο στην έρευνα των Gilbert, Kross και Neff.▸ Το...

Υ.Γ.: Μια σκέψη από το σημερινό μου journaling

Σήμερα το πρωί, γράφοντας στο journal μου, σκέφτηκα κάτι που δεν μπορούσα να μη μοιραστώ. Όλοι μιλάνε για αποδοχή - αποδέξου αυτό που είναι. Αλλά τι γίνεται αν δεν έχεις αποδεχτεί πρώτα αυτό που είσαι; Αυτό είναι ένα Υ.Γ. - μια σύντομη σκέψη ανάμεσα στα επεισόδια, μόνο για σένα.Αν θέλεις να μοιραστείς μαζί μου τη σκέψη μου, θα με βρεις εδώ:Ή με ένα email στο [email protected]Κι αν θέλεις...

111: 3 πράγματα που εύχομαι να ήξερα νωρίτερα | Προσωπική ιστορία

Υπήρχε μια εποχή που πίστευα ότι δεν αξίζω να με ακούσουν.Σήμερα δεν μιλάω για έρευνες ούτε για τεχνικές. Μιλάω για τρία πράγματα που μακάρι κάποιος να μου είχε πει νωρίτερα - αλήθειες που κατάλαβα μόνο αφού τις έζησα.Για τη φωνή που δεν έβγαινε. Για ένα βιβλίο που μου πήρε 8 χρόνια. Και για τη στιγμή που η σκληρότητα με τον εαυτό μου με πήγε σε σημείο που με τρόμαξε.Αν κάτι σου θυμίζει τον...