Υ.Γ.: Μια σκέψη από το σημερινό μου journaling
Σήμερα το πρωί, γράφοντας στο journal μου, σκέφτηκα κάτι που δεν μπορούσα να μη μοιραστώ.
Όλοι μιλάνε για αποδοχή - αποδέξου αυτό που είναι. Αλλά τι γίνεται αν δεν έχεις αποδεχτεί πρώτα αυτό που είσαι;
Αυτό είναι ένα Υ.Γ. - μια σύντομη σκέψη ανάμεσα στα επεισόδια, μόνο για σένα.
Αν θέλεις να μοιραστείς μαζί μου τη σκέψη μου, θα με βρεις εδώ:
https://www.instagram.com/phyllisophies/
https://www.linkedin.com/in/phyllisgabriel/?
Ή με ένα email στο [email protected]
Κι αν θέλεις να δουλέψουμε μαζί, ξεκίνα εδώ:
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/phyllisophies/episodes/journaling-e3k69ka