podlist.gr

HResearch
HResearch

Συγχαρητήρια, είστε overqualified! Next! Ή μήπως όχι;

Σε αυτό το επεισόδιο του HResearch ασχολούμαστε με ένα φαινόμενο που είναι παγκόσμιο αλλά και (άκρως) ελληνικό, το πλεόνασμα προσόντων των εργαζομένων. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζουμε τη σημασία και την αξία του πλεονάσματος προσόντων στον εργασιακό χώρο, αναλύουμε τους λόγους που οδηγούν στην αυξανόμενη εμφάνισή του και διερευνούμε γιατί το φαινόμενο αυτό μπορεί να έχει τόσο θετικές όσο και αρνητικές συνέπειες για τον εργαζόμενο και τον οργανισμό. Τέλος, συζητάμε τι μπορούν να κάνουν οι οργανισμοί ώστε να διαχειριστούν αποτελεσματικά το overqualification, αξιοποιώντας το ως ευκαιρία αντί να το αντιμετωπίζουν ως απειλή.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/hresearch/episodes/overqualified--Next-e34q66q

Περισσότερα επεισόδια

HResearch epilogue: όσα έμαθα (ή επιβεβαίωσα) δημιουργώντας ένα podcast

Στο τελευταίο επεισόδιο της πρώτης σεζόν, κάνω έναν απολογισμό των 38 επεισοδίων του HResearch και μοιράζομαι πράγματα που έμαθα ή επιβεβαίωσα μέσα από αυτό το ταξίδι. Από το να μην διστάζεις να ξεκινήσεις μια ιδέα που σε παθιάζει μέχρι το να ακούς την ανατροφοδότηση, αυτό το επεισόδιο είναι αφιερωμένο σε όσα με δίδαξε η δημιουργία του podcast.

Συνεντεύξεις | Δημήτρης Τραγουδάρας | Μύθοι και αλήθειες για την τεχνητή νοημοσύνη στο HR

Σε αυτό το επεισόδιο του HResearch, φιλοξενούμε τον Δημήτρη Τραγουδάρα, Chief Operating Officer της Linked Business, και συζητάμε αν οι πιο διαδεδομένες αντιλήψεις γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη στο HR ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα ή αποτελούν απλούς μύθους. Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να αντικαταστήσει το HR; Είναι πιο αντικειμενική στις προσλήψεις; Παίρνει πράγματι πιο αποτελεσματικές...

Συνεντεύξεις | Λήδα Σγουράκη | Employer branding

Σε αυτό το επεισόδιο του HResearch φιλοξενούμε τη Λήδα Σγουράκη, Director Professionals & Enterprise της Randstad Hellas, και συζητάμε με αφορμή τα πρόσφατα ευρήματα της έρευνας της εταιρείας το φλέγον θέμα του employer branding. Τι είναι τελικά το employer branding και γιατί έχει αποκτήσει τόσο μεγάλη σημασία για τους οργανισμούς; Ποια είναι τα βασικά συστατικά μίας ισχυρής εργοδοτικής φήμης...