podlist.gr

15. Δημήτρης Καμπούρης - Δημιουργώντας ένα spin-off brand online, από το φυσικό σου κατάστημα

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Δημήτρης Καμπούρης είναι ο δημιουργός του menscare.gr, ένα οnline shop με προϊόντα περιποίησης για άντρες, που δημιουργήθηκε ως side-project στο φαρμακείο της αδερφής του.
Σε αυτό το επεισόδιο μας περιγράφει τα πρώτα του βήματα, τα λάθη που έκανε και το πώς είναι τώρα. Πιο συγκεκριμένα:

  • Η ιστορία του menscare.gr, από απλό φαρμακείο σε νέο brand μόνο για άντρες
  • Πώς διαφέρει το να προωθείς ένα generic online φαρμακείο από αυτό που κάνει τώρα
  • Πώς διαφέρει το target group και τι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχει;
  • Positioning, positioning, positioning.
  • Πώς έτρεξαν το marketing και πώς εξελίχθηκε από το 2013 μαζί με το brand; Ποιες τακτικές  δούλεψαν και ποιες όχι
  • Το ενδιαφέρον case study της Coca Cola Zero
  • Δουλεύοντας με freelancers και agencies - ποιες οι διαφορές; Πώς επιλέγεις τον κατάλληλο συνεργάτη;
  • Horror stories - στο website development και στα social media
  • Email marketing vs. Google ads vs. Facebook ads vs. Skroutz
  • Πώς να τεστάρουμε νέα προϊόντα στο Skroutz
  • Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών με σύγχρονα εργαλεία

Resources

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...