podlist.gr

15. Δημήτρης Καμπούρης - Δημιουργώντας ένα spin-off brand online, από το φυσικό σου κατάστημα

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Δημήτρης Καμπούρης είναι ο δημιουργός του menscare.gr, ένα οnline shop με προϊόντα περιποίησης για άντρες, που δημιουργήθηκε ως side-project στο φαρμακείο της αδερφής του.
Σε αυτό το επεισόδιο μας περιγράφει τα πρώτα του βήματα, τα λάθη που έκανε και το πώς είναι τώρα. Πιο συγκεκριμένα:

  • Η ιστορία του menscare.gr, από απλό φαρμακείο σε νέο brand μόνο για άντρες
  • Πώς διαφέρει το να προωθείς ένα generic online φαρμακείο από αυτό που κάνει τώρα
  • Πώς διαφέρει το target group και τι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχει;
  • Positioning, positioning, positioning.
  • Πώς έτρεξαν το marketing και πώς εξελίχθηκε από το 2013 μαζί με το brand; Ποιες τακτικές  δούλεψαν και ποιες όχι
  • Το ενδιαφέρον case study της Coca Cola Zero
  • Δουλεύοντας με freelancers και agencies - ποιες οι διαφορές; Πώς επιλέγεις τον κατάλληλο συνεργάτη;
  • Horror stories - στο website development και στα social media
  • Email marketing vs. Google ads vs. Facebook ads vs. Skroutz
  • Πώς να τεστάρουμε νέα προϊόντα στο Skroutz
  • Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών με σύγχρονα εργαλεία

Resources

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

103. ChatGPT: 6 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 1ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το solo επεισόδιο μιλάω για το ChatGPT - όχι όπως το βλέπουν οι γραφικοί AI bros που σου πουλάνε τα prompts με το κιλό, αλλά όπως το χρησιμοποιώ εγώ στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου και στη ζωή μου. Μοιράζομαι 6 βασικά λάθη που κάνουν σχεδόν όλοι όταν χρησιμοποιούν το εργαλείο, και κυρίως τον διαφορετικό τρόπο σκέψης που πρέπει να υιοθετήσουμε για να το...

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...