podlist.gr

15. Δημήτρης Καμπούρης - Δημιουργώντας ένα spin-off brand online, από το φυσικό σου κατάστημα

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Δημήτρης Καμπούρης είναι ο δημιουργός του menscare.gr, ένα οnline shop με προϊόντα περιποίησης για άντρες, που δημιουργήθηκε ως side-project στο φαρμακείο της αδερφής του.
Σε αυτό το επεισόδιο μας περιγράφει τα πρώτα του βήματα, τα λάθη που έκανε και το πώς είναι τώρα. Πιο συγκεκριμένα:

  • Η ιστορία του menscare.gr, από απλό φαρμακείο σε νέο brand μόνο για άντρες
  • Πώς διαφέρει το να προωθείς ένα generic online φαρμακείο από αυτό που κάνει τώρα
  • Πώς διαφέρει το target group και τι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχει;
  • Positioning, positioning, positioning.
  • Πώς έτρεξαν το marketing και πώς εξελίχθηκε από το 2013 μαζί με το brand; Ποιες τακτικές  δούλεψαν και ποιες όχι
  • Το ενδιαφέρον case study της Coca Cola Zero
  • Δουλεύοντας με freelancers και agencies - ποιες οι διαφορές; Πώς επιλέγεις τον κατάλληλο συνεργάτη;
  • Horror stories - στο website development και στα social media
  • Email marketing vs. Google ads vs. Facebook ads vs. Skroutz
  • Πώς να τεστάρουμε νέα προϊόντα στο Skroutz
  • Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών με σύγχρονα εργαλεία

Resources

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...

105. Είναι δυνατόν να συμμορφωθώ 100% με τον GDPR; Συζήτηση μ' έναν δικηγόρο

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον δικηγόρο Λάμπρο Σαπλάουρα για μια εις βάθος κουβέντα γύρω από τον GDPR και το πώς επηρεάζει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, ειδικά στον χώρο του marketing. Συζητάμε γιατί η συμμόρφωση δεν είναι μόνο νομική υποχρέωση αλλά και στρατηγική ευκαιρία, ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε παραβιάσεις και πώς μπορούν μικρές και...