podlist.gr

15. Δημήτρης Καμπούρης - Δημιουργώντας ένα spin-off brand online, από το φυσικό σου κατάστημα

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Δημήτρης Καμπούρης είναι ο δημιουργός του menscare.gr, ένα οnline shop με προϊόντα περιποίησης για άντρες, που δημιουργήθηκε ως side-project στο φαρμακείο της αδερφής του.
Σε αυτό το επεισόδιο μας περιγράφει τα πρώτα του βήματα, τα λάθη που έκανε και το πώς είναι τώρα. Πιο συγκεκριμένα:

  • Η ιστορία του menscare.gr, από απλό φαρμακείο σε νέο brand μόνο για άντρες
  • Πώς διαφέρει το να προωθείς ένα generic online φαρμακείο από αυτό που κάνει τώρα
  • Πώς διαφέρει το target group και τι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχει;
  • Positioning, positioning, positioning.
  • Πώς έτρεξαν το marketing και πώς εξελίχθηκε από το 2013 μαζί με το brand; Ποιες τακτικές  δούλεψαν και ποιες όχι
  • Το ενδιαφέρον case study της Coca Cola Zero
  • Δουλεύοντας με freelancers και agencies - ποιες οι διαφορές; Πώς επιλέγεις τον κατάλληλο συνεργάτη;
  • Horror stories - στο website development και στα social media
  • Email marketing vs. Google ads vs. Facebook ads vs. Skroutz
  • Πώς να τεστάρουμε νέα προϊόντα στο Skroutz
  • Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών με σύγχρονα εργαλεία

Resources

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

109. Είναι το GEO απλό hype ή θα αντικαταστήσει το SEO; (Αλέξανδρος Γαληνός)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, συζητάμε για το πιο “θολό” αλλά καυτό θέμα της εποχής στο SEO: GEO. Τι στο καλό είναι; Είναι hype; Είναι το μέλλον; Είναι κάτι που ήδη δουλεύει; Ο Αλέξανδρος Γαληνός επιστρέφει στο podcast και τα βάζει όλα στο τραπέζι - από το πώς λειτουργούν τα LLMs, μέχρι το ποιοι τύποι mentions έχουν πραγματικό impact στην ορατότητα ενός brand μέσα σε AI...

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...