15. Δημήτρης Καμπούρης - Δημιουργώντας ένα spin-off brand online, από το φυσικό σου κατάστημα
Ο Δημήτρης Καμπούρης είναι ο δημιουργός του menscare.gr, ένα οnline shop με προϊόντα περιποίησης για άντρες, που δημιουργήθηκε ως side-project στο φαρμακείο της αδερφής του.
Σε αυτό το επεισόδιο μας περιγράφει τα πρώτα του βήματα, τα λάθη που έκανε και το πώς είναι τώρα. Πιο συγκεκριμένα:
- Η ιστορία του menscare.gr, από απλό φαρμακείο σε νέο brand μόνο για άντρες
- Πώς διαφέρει το να προωθείς ένα generic online φαρμακείο από αυτό που κάνει τώρα
- Πώς διαφέρει το target group και τι πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα έχει;
- Positioning, positioning, positioning.
- Πώς έτρεξαν το marketing και πώς εξελίχθηκε από το 2013 μαζί με το brand; Ποιες τακτικές δούλεψαν και ποιες όχι
- Το ενδιαφέρον case study της Coca Cola Zero
- Δουλεύοντας με freelancers και agencies - ποιες οι διαφορές; Πώς επιλέγεις τον κατάλληλο συνεργάτη;
- Horror stories - στο website development και στα social media
- Email marketing vs. Google ads vs. Facebook ads vs. Skroutz
- Πώς να τεστάρουμε νέα προϊόντα στο Skroutz
- Αυτοματοποίηση εσωτερικών διαδικασιών με σύγχρονα εργαλεία
Resources
Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.
Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist
Podcast links
- Website
- Tiktok
- Youtube
- Google form - Γράψε τη δική σου ιστορία αγανάκτησης
Προσωπικά links
- iamnontas.com
- Το Linkedin μου
- Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
- Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
- Στήριξε το Podcast εδώ.